Address Format In Application Letter For Leave Don Bargain Over Positions Summary How To Make An Abstract For A Thesis Philo On The Creation Summary Careers And Sylutions Institutional Sales Resume Examples Essay On The Road Less Travelled Movie

Pierwsze, historyczne szkolenie firmy MANIROUGE

przez Katarzyna Wagner

Pod koniec 2019 roku byliśmy z naszym reporterskim zoomem w Poznaniu, gdzie odbyło się historyczne, pierwsze szkolenie nowej na rynku, polskiej firmy MLM o nazwie MANIROUGE. Projekt ma w ofercie nietuzinkowe, unikalne produkty do upiększania paznokci. Manilooki cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród kobiet.

Przy pomocy naszej edukacyjno-kosultingowej jednostki AKADEMIA MLM powstała kolejna, network marketingowa firma. Projekt oficjalnie wystartował w listopadzie 2019 roku. Pierwsze spotkanie edukacyjne MANIROUGE odbyło się w poznańskim hotelu Hampton by Hilton. 

Produkt, z którym firma MANIROUGE rozpoczęła działalność nazywa się Manilooki. To bardzo proste w zastosowaniu i eleganckie ozdoby termiczne zakładane na paznokcie zamiast lakieru. Wypełniają lukę na rynku, która istnieje między lakierami klasycznymi, a lakierami hybrydowymi. Ich trwałość wynosi około 10 dni, choć są też wśród kobiet rekordzistki, które nosiły je nawet 3 tygodnie.

– Naszym marzeniem jest, aby firma MANIROUGE stała się globalną społecznością kobiet, które uwielbiają pazurkowe historie. Chcemy, aby za pomocą naszego przedsięwzięcia panie mogły rozwijać swój potencjał i realizować swoje marzenia. Chcemy, aby każda kobieta czuła się tutaj ważna, żeby mogła być niezależna i zarabiała pieniądze – mówiła o wizji firmy jej właścicielka Klaudia Sebesta.  

Najpierw Manilooki powstały z myślą o kobietach, które swój manicure chciałyby robić sobie same w domu, ale szybko zwrócili na nie uwagę właściciele salonów kosmetycznych, co stanowi teraz świetny kierunek rozwoju. – Salony kosmetyczne zobaczyły jaka moc i potencjał tkwią w tym produkcie, dlatego wchodzą we współpracę poszerzając tym samym swoją ofertę dla klientek, które jednak z różnych powodów będą wybierały wizytę u profesjonalnej manikiurzystki – tłumaczyła Klaudia Sebesta.

W przerwie spotkania zapytaliśmy kilka dziewczyn, które z atrybutów Manilooków cenią sobie najbardziej. W odpowiedziach najczęściej pojawiały się stwierdzenia, że są tanie, ładne, łatwe w aplikowaniu, zdrowe dla organizmu bo bez żadnych dodatków chemicznych, nie testowane na zwierzętach.  

– Dlaczego postanowiliśmy działać w systemie marketingu sieciowego? Ponieważ zaobserwowaliśmy jak ten produkt działa na kobiety. Nasze klientki są podekscytowane swoim wyglądem i zadowolone z faktu, że ich znajome również są zainteresowane Manilookami. Spotykają się i uczą nakładania, pojawiają się wzajemne relacje i miła atmosfera. Zauważyliśmy w tym ogromną radość i duży potencjał biznesowy – mówił Hubert Sebesta.    

Podczas spotkania przemawiał również red. Piotr Wajszczak, który w krótkim, prostym i dobitnym wykładzie wytłumaczył uczestnikom dlaczego są w bardzo dobrym miejscu o dobrym czasie. Pokazał jak budować struktury i sprzedawać Manilooki tak, aby generować w tym biznesie porządne prowizje. Na koniec właściciele firmy uhonorowali kilka kobiet, które już zaliczyły awans w planie marketingowym. 

Właścicielom i wszystkim osobom współpracującym z MANIROUGE życzymy dynamicznego rozwoju. Zdaniem naszej redakcji – zwłaszcza po tym co widzieliśmy w Poznaniu, jest to nieuniknione. Firma dała kobietom do rąk niesamowitego asa przetargowego. Nowatorskie narzędzia do wspaniałego samopoczucia, jeszcze piękniejszego wyglądu i oczywiście do zarabiania fajnych pieniędzy. Czy to nie są aspekty, które kobiety cenią najbardziej?

 
Więcej informacji o tym projekcie można znaleźć w naszych materiałach archiwalnych:
 
 
 
 

Mogą Cię również zainteresować