Sexleketøy Paradise Hotel Nakenbilder Eskorte jenter bergen hd porn online Black sex porn watch free hentai Sex kontaktannonser tone damli puppeglipp Store nakne pupper thai massasje med happy ending oslo Eldre damer og yngre menn sex masaj

Konferencja zespołu 2BE z firmy SOUVRE w Limanowej

przez Marek Wyrzychowski

W Limanowej było pierwszorzędnie. Grupa 2BE to świetna, młoda, charyzmatyczna ekipa, budująca network marketing w oparciu o współpracę z polską, prężnie rozwijającą się firmą Souvre Internationale. Ich szkolenia to porządna dawka edukacji i motywacji.

ee

Średnia wieku wśród osób działających w biznesie sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego ewidentnie spada, co niebawem będzie bardzo korzystnym czynnikiem wpływającym na dynamikę rozwoju całego sektora. Najnowsze badania dotyczące naszej branży wykazały bardzo ciekawe zmiany w strukturze wiekowej – coraz częściej rejestrują się w tym biznesie osoby pomiędzy 35 a 64 rokiem życia. Jednak są takie firmy, gdzie średnia wieku jest znacznie niższa, co można szczególnie zaobserwować podczas organizowanych przez nie konferencji. Na przykład w Limanowej, gdzie 11 stycznia br. szkoliła się grupa z Souvre Internationale, 99% uczestników było młodzieżą w wieku 20-25 lat. Ba! Jedną z nagród otrzymał tam nawet młodzieniec w wieku 17 lat! I tak trzymać. To są bardzo dobre informacje.

Limanova Hotel to nowoczesne i eleganckie miejsce. Polecam je na tego typu eventy zwłaszcza, jeśli ekipa jest z woj. małopolskiego, śląskiego czy  podkarpackiego. Ale za udaną konferencję nie odpowiada przecież wyłącznie dobry obiekt. O tym przede wszystkim decydują ludzie. Główni architekci i monterzy grupy 2BE czyli Klaudia Piwowarczyk i Patryk Górszczyk zbudowali w Souvre świetną ekipę. Z każdego miejsca na sali, przez cały dzień biła niesamowita energia i profesjonalizm, a wykłady były pierwszorzędne, od serca.

Co się tam działo? Jako pierwszy przemawiał Maciej Maciejewski, red. naczelny Network Magazynu, który w wykładzie „Branża MLM jako biznes XXI wieku” przedstawił najnowsze dane statystyczne dotyczące sektora DS/MLM oraz dał konkretne wskazówki jak należy działać w network marketingu, aby robić go rzetelnie, etycznie, kompetentnie i odpowiedzialnie. Tematem produktowym zajął się Zdzisław Lisek, który w sposób prosty, ale obszernie i mocno wyjaśnił, dlaczego w biznesie MLM szczególną uwagę należy zwrócić na wyjątkowość produktów klasy premium. Podobno Souvre jest kobietą, zatem w Panelu Kobiet Sukcesu nie mogło zabraknąć pań niezależnych, które w tym biznesie pokazują ostry pazur przedsiębiorczości i charyzmatycznego ducha walki. Dariusz Holeniewski wcielił się w rolę detektywa i wypytywał o przebieg karier Martę Witek, Paulinę Wójcik, Jadwigę Pałkę i Annę Dobrowolską.

„Początek czy koniec?” to temat wykładu zaprezentowanego w Limanowej przez Piotra Wójcika. Prelegent inteligentnie przekazał słuchaczom kilka ciekawych historii, porównań i wartościowych spostrzeżeń, które w konsekwencji ułożyły się w konkretny przekaz – nigdy się nie poddawaj, zawsze działaj konsekwentnie, uparcie i do samego końca. Tak, aby każdy postawiony sobie cel został osiągnięty. To jest jedyna i właściwa droga do sukcesu. Klaudia Piwowarczyk to wulkan energii. Wielka, biznesowa bateria, w której nagromadził się ogromny ładunek potencjału i emocji. Właściwy człowiek na właściwym miejscu, aby przekazać ludziom nader ważne informacje na temat drzemiących w nas ograniczeń. I oczywiście, aby uświadomić wszystkich o tym, że z wszelkimi ograniczeniami, które w nas tkwią i hamują nasze działania, możemy sobie łatwo poradzić. Możemy je przełamać.

Kolejny panel biznesowy tradycyjnie poprowadził Dariusz Holeniewski, a w krzyżowy ogień pytań wziął Krystiana Szewczyka, Kamila Juszczyka, Kamila Piotrowskiego, Jakuba Bąbla i Klaudię Smoter. Inteligentne i profesjonale budowanie relacji to temat bardzo ważny nie tylko w każdym biznesie, ale w każdej dziedzinie życia. O tym był świetny wykład Grzegorza Cieślika. To niezwykle kompetentny trener mentalny, autor robiącej właśnie na rynku niezłą furorę książki „Holistyczne podejście do życia”. Jak się dowiedzieliśmy, prelegent jest zatwardziałym zwolennikiem i propagatorem holistycznego rozwoju osobowości. Jego wykłady są więc asumptem do pracy nad świadomością, kreowaniem motywacji, znajdowaniem inspiracji do tego, aby JAKOŚĆ naszego życia była na jak najwyższym poziomie. W każdym aspekcie. To był wykład na najwyższym poziomie. Prelegent zjednał sobie nim całą widownię.

Sprawne budowanie i rozwijanie struktur to w network marketingu kwestia priorytetowa. Jednak zanim człowiek osiągnie w tej dziedzinie sukces, napotyka na wiele przeciwności, często natrafia na rzucone pod nogi kłody. Każdego dnia trzeba sobie radzić z wieloma problemami. Wiele osób podczas swojej kariery również popełnia błędy. To jest nieuniknione. Najważniejsze, to nie poddawać się, wyciągać wnioski i zawsze uczyć się na błędach. O tego typu zagadnieniach m.in. mówił Patryk Górszczyk w wykładzie „Jak nam się wydaje kontra jak było naprawdę czyli początki wielkiego zespołu”. Z kolei o tym, jaką postawą powinien się charakteryzować człowiek w biznesie MLM, wyjaśnił nam Mateusz Jeż – sprawca sukcesu wielu osób w spółce Souvre. O czym mówił? O jaką postawę mu chodzi? Niech cały wykład podsumuje jego ulubione, biznesowo-życiowe motto: „Pracuj w ciszy, niech wyniki zrobią hałas”. Na koniec spotkania wystąpił ojciec tego network marketingu – Dariusz Holeniewski, który w swoim specyficznym, niemożliwym do skopiowania stylu (mocne uderzenie okraszone nutą porządnego humoru zarchiwizowanego w trakcie codziennej pracy), wyłożył na stół najważniejsze atrybuty, asy przetargowe firmy Souvre, które jego zdaniem odpowiadają na pytanie dlaczego człowiek ma budować swój biznes właśnie z tą spółką.

Po części edukacyjno-motywacyjnej organizatorzy konferencji wyróżnili na scenie grupę najlepszych dystrybutorów z ekipy 2BE. Potem tradycyjne już after party i na drugi dzień wszyscy wrócili do domów. Ale z pewnością nie wrócili tacy sami, jak przed tym spotkaniem. Do pracy wrócili zmotywowani, porządnie wyedukowani, zresetowani. Akumulatory naładowane. Rozwój gwarantowany. (Foto: Paulina Wójcik)

Mogą Cię również zainteresować