Zatem dobrze pomyślany i zrobiony materiał, a potem inteligentnie wykorzystany w social mediach, może stanowić świetne narzędzie do budowania marki i wizerunku firmy MLM a także poszczególnych, jej niezależnych dystrybutorów. Bo po pierwsze do zorganizowania nagrania takiego firmowego dziełka nie są wymagane ogromne pieniądze na miarę produkcji Stevena Spielberga.

Po drugie efekt końcowy można przecież – w dzisiejszej dobie – za pomocą internetu przekazać ludziom szybko i mocno. Są do tego celu odpowiednie narzędzia i techniki. Wystarczy tylko nauczyć się je wykorzystywać. Albo wynająć do tego celu specjalistę…

Jakie materiały wideo tworzą polskie firmy DS/MLM? Temat wygląda różnie. Raz wzdłuż a innym razem podłużnie. Naszym zdaniem, obserwując od kilkunastu lat temat firmowych filmów wideo w sektorze sprzedaży bezpośredniej i network marketing możemy dosłownie na palcach jednej ręki wymienić pomysły i produkcje naprawdę ciekawe, godne uwagi.

Kto się uczy i wyciąga wnioski osiąga sukces i podkręca wyniki. Zatem dzisiaj, w ramach drobnej edukacji, pokażemy Wam dziełko bardzo fajne, udane. Nakręciła je ekipa z polskiej firmy Colway podczas obchodów „uroczystości” związanych z jedenastoma latami działalności. Tę nietuzinkową rocznicę biznes ten świętował zaraz po pamiętnym zainaugurowaniu nowego przedsięwzięcia Colway International („Projekt Colway_International ruszył podbić świat”) w trakcie specjalnego rejsu wynajętym statkiem na trasie Gdynia-Karlskrona-Gdynia. No właśnie… Rejs. Pomysł to jedno, ale zobaczcie sami, jak świetnie zagrali sami networkerzy. I prosimy całą branżę o więcej takich perełek: