Wyzwania social media a korporacja

przez Kinga Pawlak

O funkcjonowaniu korporacji i firm w środowisku social media oraz o prawnych podstawach mediów społecznościowych podczas najbliższej edycji konferencji Social Media Day Poland – 25 czerwca 2013 w Warszawie – będą rozmawiać organizatorzy i prelegenci. „Network Magazyn”, jako jedyne niezależne pismo z sektora sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy, objęło to przedsięwzięcie patronatem medialnym.

Uczestnicy spotkania wysłuchają prezentacji przedstawicieli znaczących instytucji na rynku, m.in.: Piotra Biniewicza z Procter&Gamble, Barbary Czyżowicz-Lorek z Deloitte czy Konrada Ciesiołkiewicza z Orange.

25 czerwca 2013 roku odbędzie się jedenasta edycja konferencji z cyklu Social Media Day Poland. Temat przewodni spotkania to social media w korporacji. Podczas najbliższej edycji Social Media Day Poland pragniemy poruszyć temat funkcjonowania korporacji i firm w social media. Nie mamy na myśli promocji produktów z danej korporacji pochodzących, a raczej wszystko to, co mieści się w sferze korporacyjnej.

  • Jak radzić sobie z niesłusznymi oskarżeniami?
  • Jak prowadzić customer service?
  • Jak budować wizerunek dobrego pracodawcy, a jak radzić sobie z zawiedzionym pracownikiem?

– Opowiemy o prawnych podstawach social media, o narzędziach do zarządzania wizerunkiem oraz wielością danych, jakie są w sieci. Będziemy zastanawiać się nad podstawami komunikacji korporacyjnej w social media AD 2013 – wymienia Szymon Sikorski, pomysłodawca Social Media Day Poland, prezes agencji Publicon.

Wśród prelegentów konferencji znajdą się: Barbara Czyżowicz-Lorek (Deloitte), Ewa Don-Siemion (Chajec, Don-Siemion & Żyto Kancelaria Prawna), Piotr Biniewicz (Procter&Gamble), Konrad Ciesiołkiewicz, Orange, Szymon Sikorski (Publicon), dr Jan Zając (Sotrender), Łukasz Węgrzyn (Kancelaria Prawna Maruta i Wspólnicy ), Grażyna Borkowska (GazetaPraca.pl) i Aleksandra Pezda (Gazeta Wyborcza). Partnerem konferencji jest Association of Business Service Leaders in Poland – związek zrzeszający ponad 70 polskich i zagranicznych inwestorów z sektora nowoczesnych usług biznesowych, m.in.: Carlsberg, Ernst&Young, Google, HAYS, Hewlett-Packard, IBM, Procter&Gamble, Shell, Sony, Thomson Reuters.

Konferencja odbędzie się we wtorek 25 czerwca br. w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie. Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak obowiązuje rejestracja. Chęć udziału w wydarzeniu należy zgłaszać mailowo na adres: [email protected], podając swoje imię i nazwisko, reprezentowaną firmę oraz obejmowane stanowisko. O zakwalifikowaniu na konferencję decyduje kolejność zgłoszeń, osoby zakwalifikowane otrzymają potwierdzenie drogą mailową.

Więcej informacji o konferencji znajduje się na oficjalnej stronie wydarzenia: www.socialmediaday.pl i na fan page’u: facebook.com/smdaypoland.

Mogą Cię również zainteresować