Wydarzenie bez precedensu w polskim MLM

przez Rafał Guza

Godzina 2:00, 7 lipca 2012, Hotel 500 w Zegrzu k. Warszawy. To właśnie o tej porze kwaterują się pierwsi uczestnicy 2-dniowej AKADEMII SUKCES MARKETING współpracującej z firmą – gigantem marketingu sieciowego, FM GROUP…

Akademia Sukces MarketingAkademia Sukces Marketing

Wszyscy są tak mocno podekscytowani, że sami mają dylemat: iść spać czy jednak czekać do rana siedząc na malowniczym molo nad Zalewem Zegrzyńskim? Podekscytowani, bo kiedy światło słoneczne wpadnie do sali konferencyjnej, rozpocznie się pierwsze w historii społeczności SUKCES MARKETING dwudniowe szkolenie. Wszystko oczywiście z właściwym sobie rozmachem, ogromną liczbą atrakcji, niesamowitą dawką rozwoju.

Podczas tych 2 dni szkolenia wystąpiło 25 prelegentów. Wydarzenie było okraszone kolejowo-ekspresową otoczką. Kolejne bloki były tzw. „Stacjami na drodze do sukcesu”. Jednak najlepsze miało nadejść dopiero późnym, sobotnim popołudniem. Tak, zgadza się – zaprosiliśmy gościa specjalnego. Bardzo specjalnego. Kiedy sąsiednie grupy dowiadywały się, kto jest naszym gościem, zastanawiały się: „Udało im się go przepisać do FM-u?!" Nie… i nawet o to nie zabiegaliśmy. Ujmę to tak: widziałem już, że tak zwani crossline z tej samej firmy będący w różnych grupach pomagali sobie nawzajem. Powiem więcej! Laureat prestiżowej nagrody PNSA (Polish National Sales Awards), notabene współpracujący z firmą AKUNA, przyjeżdża pomóc przedsiębiorcom z innej firmy i to w dodatku bezinteresownie – tego jeszcze chyba w MLM nie grali!

Paweł BoreckiPaweł Borecki

Naszym gościem był Paweł Borecki. Swoje przemówienie zaczął w dość powściągliwym stylu, aby później przeistoczyć się w sceniczne TGV. Wydarzenie absolutnie bezprecedensowe. To pokazuje, że ludzie tacy jak Paweł nie przygotowują się do konkursów, nie pozują aby zostać wyróżnionymi, dostrzeżonymi. Oni po prostu są tacy zarówno przed konkursem, jak i po konkursie. Powiem więcej, dla nich konkurs trwa cały czas, bo dają z siebie 100% każdego dnia i na każdej arenie swojego życia, nie tylko tej biznesowej. Warto zadać sobie pytanie. Mianowicie, co taka postawa oznacza dla całej branży MLM? Biorąc pod uwagę, że żyjemy w dobie ogromnej konkurencji między reprezentantami tych samych sektorów, co szczególnie jest widoczne w biznesie tradycyjnym, to jednak biznes MLM ma szansę na zdobycie jeszcze lepszego wizerunku.

Paweł BoreckiPaweł Borecki

Pokazując postawę osób takich jak Paweł Borecki, społeczność współpracująca w ramach marketingu sieciowego, może zostać oceniona jako unikalna, co podnosi prestiż uczestnictwa w projektach biznesowych opartych o MLM. Gość specjalny pierwszej edycji AKADEMII SUKCES MARKETING podczas swojego godzinnego bloku mówił o relacjach oraz komunikacji.

„CZUĆ SIĘ DOBRZE – TEGO CHCĄ LUDZIE” – najważniejsze przesłanie całego wystąpienia. Przekaz Pawła Boreckiego jest prosty i zarazem wyrafinowany, co zawdzięczamy wspaniałemu warsztatowi, który posiadł wiceprezydent firmy Akuna, członek elitarnego Klubu TOP Liderów MLM, laureat prestiżowej nagrody PNSA. (Foto: Katarzyna Dadok).

Mogą Cię również zainteresować