źródło: www.sxc.hu źródło: www.sxc.hu

Znaczącym obszarem działania każdej firmy powinna być komunikacja zarówno z pracownikami jak i z otoczeniem. Przedsiębiorcy muszą mieć świadomość, że właściwy przepływ informacji może mieć decydujący wpływ nie tylko na wydajność pracowników, ale też na ich zaangażowanie w trudnych dla firmy momentach. Muszą też wiedzieć, że komunikacja zewnętrzna w dużym stopniu decyduje o renomie i marce firmy i w dalszej perspektywie o jej konkurencyjności na rynku.

Ćwiczenia zorganizowane 11 stycznia polegają na symulacji sytuacji kryzysowych, z którymi każda firma może się zetknąć w codziennym działaniu. Szkolenie obejmuje zagadnienia związane z public relations, uczy kontaktów z mediami, przygotowywania komunikatów prasowych, oświadczeń i komentarzy. Podczas trwających trzy dni warsztatów będzie też mowa o komunikacji wewnętrznej w firmie, motywującej pracowników do większego zaangażowania oraz komunikacji zewnętrznej z otoczeniem.

Ćwiczenia obejmą ponadto funkcjonowanie firmy w sytuacji kryzysowej. Kursanci dowiedzą się, jakie czynności należy podjąć, żeby być przygotowanym na kryzys, w jaki sposób kryzysowi zapobiegać, nauczą się opracowywać strategię czy plan naprawczy firmy. Pogłębią wiedzę niezbędną do samodzielnego analizowania zagrożeń i słabych stron w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz do uruchamiania w odpowiedniej kolejności procedur związanych z zaistniałą sytuacją.

Szkolenia są bezpłatne i odbywają się w różnych regionach kraju. Harmonogram najbliższych przedstawia się następująco: Gorzów Wlkp: 11-13 stycznia; Kalisz: 25-27 stycznia; Katowice: 8-10 lutego; Radom: 22-24 lutego 2012 roku. Zainteresowanych udziałem w szkoleniach prosimy o kontakt z biurem: biuro@pr4msp.pl; tel./faks: 22 50 44 274. Informacje o projekcie, relacje z przeprowadzonych szkoleń oraz formularz zgłoszeniowy na stronie: www.pr4msp.pl.