BK Boreyko, założyciel i CEO Vemma Nutrition BK Boreyko, założyciel i CEO Vemma Nutrition

Nowy produkt wzbogacony w witaminy i minerały zdobył już wielkie uznanie i osiągnął sukces w Stanach Zjednoczonych. W ciągu pierwszych 5 miesięcy od wprowadzenia produktu na rynek amerykański Vemma sprzedała 4 miliony puszek Verve Bold.

Nowy napój orzeźwiający różni się od istniejącego już produktu Verve tym, że ma prawie 50% więcej kofeiny i 70% mniej cukru. Verve Bold zawiera 120 mg kofeiny. Ma lekki orzeźwiający smak i formułę Vemma, bogatą w witaminy i minerały. – Verve Bold będzie najlepiej sprzedającym się produktem w historii marki Verve – mówi BK Boreyko. – To już nie tylko przypuszczenia, sprzedaż Verve wzrosła trzykrotnie od zeszłego roku – dodaje.

ReklamaReklama

Oficjalne wprowadzenie produktu na rynek europejski miało miejsce podczas corocznej konwencji organizowanej przez Vemma Europe. Było to największe wydarzenie w historii firmy i zgromadziło 2000 brand partnerów z całej Europy i nie tylko. Konwencja miała miejsce 6-8 września br. w monachijskim Parku Olimpijskim zbudowanym specjalnie na Letnie Igrzyska Olimpijskie w 1972 roku.

Bike Show Bike Show

W tym roku konwencja odbyła się pod hasłem „Rewolucja”, które doskonale oddaje charakter całego wydarzenia. BK Boreyko, założyciel i CEO Vemma Nutrition Ltd z siedzibą w Stanach Zjednoczonych poprowadził oficjalne wprowadzenie produktu na rynek europejski podczas #YPR Kick-Off Party rozpoczynającego konwencję. To świetnie zorganizowane wydarzenie MLM zgromadziło liderów #YPR* (Young People Revolution; tłum. Rewolucja Młodych) z Europy i USA. Otwarciu towarzyszyły wizualizacje puszki Verve Bold, DJ, pokaz tańca cheerleaderek, bike show oraz premiera promocyjnego wideo wyprodukowanego specjalnie na rynek europejski. Stworzona została też strona internetowa dla nowego produktu www.vervebold.eu. Gwiazdami ruchu #YPR szybko rozprzestrzeniającego się w Europie, które zabrały głos podczas konwencji byli: Alex Morton i Jed Buenaluz – znani liderzy z USA. Europejski ruch #YPR reprezentowali: Marco Passanante, Frederico Aronius, Marcus Stadelmann i Andreas Grenthe. W panelu #YPR głos zabrali również Christian Bacher, Tino Taupe, Filip Ljungberg, Daniel-Eugen Daraban, Patrik Taller and Sabrina Lanz.

Konwencje Vemma to czas inspirujących przemówień i cennych wskazówek dla tych, którzy marzą o odniesieniu sukcesu we własnym biznesie. Tegoroczną gwiazdą był wydawca magazynu Success, Darren Hardy. Jego wystąpienie na temat przywództwa w dzisiejszych realiach zdobyło ogromne uznanie wśród uczestników.

ReklamaReklama

Wśród mówców znaleźli się również Michael Strachowitz oraz Anthony Powell, z wieloletnim doświadczeniem w branży MLM, obecnie rozwijający sieć Vemma w USA. Inspirujące wystąpienia znanych mówców przeplatane były prezentacjami liderów ze świata Vemma m.in.: Harald Maier, Anders Karlsson, Mattias Hovbrandt, Ruth Elliott, Yvonne Reichmuth czy Karl Michael Pilsl.

W sobotę 7 września ogłoszeni zostali zwycięzcy drugiej edycji 12-week Bod•ē Challenge, którzy osiągnęli najlepsze wyniki w programie odchudzającym prowadzonym przez gwiazdę TV i specjalistę ds. odchudzania – Chrissa Powella i jego żonę Heidi. W kategorii męskiej wygrał Fin – Timo Saari, który schudł aż 32 kg stosując program żywieniowy zaproponowany przez Vemma. Na podium stanęli również Lotta Merenmies oraz Amalia i Christiano Campos.

Uczestnicy konwencji Revolution 2013 Uczestnicy konwencji Revolution 2013

Ważnym punktem imprezy było wystąpienie Szymona Grabowskiego, współzałożyciela i chief mobile officer Vemma Europe, podczas którego zaprezentował rewolucyjną aplikację Vemma 3.0 z jej najnowszymi aktualizacjami. Dużą niespodzianką dla uczestników było przedstawienie nowego dyrektora zarządzającego Vemma Europe – Tomasza Stanisławskiego. To człowiek z wieloletnim doświadczeniem w network marketingu.

Dopełnieniem sobotnich wystąpień była wielka gala Vemma Achievement Awards, podczas której wyróżniono dystrybutorów osiągających sukcesy. Niedziela 8 września obfitowała w pełne emocji szkolenia liderów, gdzie uczestnicy z całej Europy mogli poznać dobre praktyki najbardziej wpływowych brand partnerów Vemma Europe.

*#YPR hashtag oznacza rewolucję młodych i jest odpowiedzią na rosnącą stopę bezrobocia wśród osób w wieku 18-25. Celem ruchu jest pomoc młodym w uzyskaniu niezależności finansowej i pomoc innym w osiąganiu tego samego celu, poprzez szerzenie przedsiębiorczości wśród młodzieży.