Turniej golfowy Mercedes Trophy 2011

przez Beata Grzybek

W dniach 30-31 lipca br. na polu golfowym Toya Golf & Country Club we Wrocławiu odbyła się kolejna edycja turnieju Mercedes Trophy. Partnerem wydarzenia była marka francuskiego koniaku Otard.


Dni 30 i 31 lipca były rozstrzygające w siódmej edycji turnieju Mercedes Trophy.
W rozgrywkach wzięło udział 112 golfistów, którzy pomimo padającego deszczu rywalizowali ze sobą na polu Toya Golf & Country Club. W sobotę 30 lipca odbyła się runda kwalifikacyjna. Zawodnicy z najlepszymi wynikami zakwalifikowali się do finału, który został rozegrany następnego dnia. W niedzielę poznaliśmy zwycięzców całego cyklu, którzy będą reprezentować Polskę na ogólnoświatowym finale turnieju Mercedes Trophy w Stuttgarcie, który odbędzie się w dniach od 28 września do 3 października. Będą to Ireneusz Kwiatkowski, Piotr Batogowski oraz Michał Poniż.

Podczas rozgrywek swoich sił na polu golfowym mogli spróbować także początkujący gracze. Na specjalnie zorganizowanej Akademii Golfa, pod czujnym okiem trenera, adepci tego sportu ćwiczyli i udoskonalali swoją technikę. Dla graczy zorganizowane zostały także konkursy. Do Nearest to the Star zaproszono Mateusza Kusznierewicza, który rozpoczął konkurs, uderzając piłkę z tarasu domku klubowego. Pozostali uczestnicy rywalizowali, który z nich pośle piłkę jak najbliżej piłki sportowca. Najlepsi okazali się: Ewa Mokrzycka, Adam Smalarz oraz Patryk Smalarz. Zwycięzcy wezmą udział w rejsie po Bałtyku jachtem żaglowym Sun Odyssey 42 DS w towarzystwie Mateusza Kusznierewicza. Kolejnym konkursem, który rozegrano w sobotę, był hole-in-one. Nagrodą główną dla zwycięzcy był urlop z nowym Mercedesem SLK.


Niestety w tegorocznym turnieju nikomu nie udało się trafić do dołka za jednym uderzeniem. Doskonałym uzupełnieniem cyklu Mercedes Trophy była degustacja luksusowego koniaku Otard. Goście mogli przekonać się o wykwintnym smaku francuskiego trunku, który cieszył się dużą popularnością wśród zaproszonych gości. Koniak Otard związany jest z golfem od 2006 roku i z niesłabnącym zaangażowaniem promuje ten sport w Polsce. Elegancja, prestiż i klasa to wspólne wartości, które są fundamentem czteroletniego partnerstwa francuskiego koniaku i elitarnej dyscypliny sportu, jaką jest golf.

Mogą Cię również zainteresować