Case Study About Acute Appendicitis Tests The Hiding Place Essay Ideas Henry David Thoreau Friendship Essay Best Pharmaceutical Resume Samples Pdf Pivot Tabelle Beispiel Essay

Sukces iPada

przez Marek Wyrzychowski

Kolejny sukces firmy Apple. Nie minęło kilka dni od premiery, a już wiadomo, że iPad odniósł wielki sukces marketingowy. 300 tysięcy – tyle osób kupiło od premiery urządzenie iPad.

Jak podkreślają zachodni specjaliści od marketingu, premiera z pewnością przejdzie do historii, bo takiego zainteresowania nie spodziewali się chyba nawet sami producenci. Tylko w ostatnią sobotę użytkownicy iPada pobrali ponad milion aplikacji z AppStore oraz ponad 250 tys. elektronicznych książek – czytamy na tvn24.pl.

Czym przyciąga kolejny gadżet firmy z Cupertino? iPod to tablet z ekranem dotykowym, który daje możliwość oglądania video, zdjęć oraz multimediów. Poza tym posiada przeglądarkę internetową oraz jest kompatybilny z aplikacjami dla iPhone. Wszyscy chętni mogą nabyć iPad w cenie od 500 dolarów. Cena oczywiście uzależniona jest od modelu. W pełni uposażony kosztuje prawie tysiąc dolarów. W polskich sklepach urządzenie pojawi się dopiero jesienią.

Dla wszystkich, którzy chcą sobie kupić iPada, podajemy przykładową instrukcję obsługi.

Mogą Cię również zainteresować