Hasłem tegorocznego seminarium było „Wszyscy na pokład”, a motywem przewodnim destynacja Złotej Konferencji 2014, czyli rejs statkiem po Morzu Śródziemnym. Ogłoszenie miejsca, w którym w przyszłym roku odbędzie się Złota Konferencja było dla uczestników spotkania wielką niespodzianką. Wszyscy uczestnicy przebrani byli w stroje marynarskie, a podczas mowy powitalnej, dyrektor generalny Oriflame Poland i regionu EMEA Centralna – Johan Larsson, zaprosił wszystkich na wyjątkową „kolację na statku”, podczas której nie zabrakło wyjątkowych atrakcji.

Bardzo ważną częścią programu był drugi, biznesowy dzień seminarium, podczas którego uczestnicy wysłuchali prezentacji Thomasa Ekberga, dyrektora generalnego regionu EMEA oraz zostali nagrodzeni i wyróżnieni za swoje dokonania w wielu kategoriach. Liderzy usłyszeli szczegóły o planach sprzedażowych i marketingowych firmy na 2013 rok.

reklamareklama

Zwieńczeniem dnia była bardzo elegancka gala, podczas której przyznano aż 109 nowych tytułów! Na zakończenie całego seminarium uczestnicy poznali nowości produktowe na rok 2013, dowiedzieli się jak dbać o swoje zdrowie podczas prezentacji „Wellness”, poprowadzonej przez Kaylin McClain, global wellness manager, wysłuchali przemowy motywacyjnej gościa specjalnego – Jurka Owsiaka oraz wzięli udział w sesji planowania biznesu, podczas której dowiedzieli się, jak najlepiej zaplanować swoją pracę, żeby zakwalifikować się na kolejną Złotą Konferencję.

Seminarium Menedżerów i Dyrektorów to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w świecie Oriflame, pełne prawdziwego ducha, pasji i bycia razem. To wydarzenie w Jachrance należało do wyjątkowo udanych.