Research Paper Examples Outlines Lyrics Globalisation Essay Ideas Cv Center Of Marin Warehouse Business Plan Examples Persuasive Essay Questions Examples Highschool

Ruszyła jesienna ofensywa Gustawa

przez Kaja Kulesza

Ruszyła druga odsłona medialna kampanii „KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH”. Jej bohater – pancernik Gustaw – po raz kolejny z billboardów, telewizji, radia i internetu przypomina dzieciom i ich rodzicom, że jazda najmłodszych, zapiętych pasami w fotelikach jest warunkiem bezpieczeństwa w podróży.


Przekaz reklamowy kampanii wzmacniają nowy layout strony www oraz realizowany za pośrednictwem internetu konkurs. Kampanię na zlecenie Instytutu Transportu Samochodowego realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej. Druga, dwutygodniowa ofensywa reklamowa Klubu Pancernika w tym roku zaplanowana została na październik, aby w obliczu pogarszającej się aury zwrócić uwagę dzieci i rodziców na kwestie bezpieczeństwa.

Wcześniej się ściemnia, mało sprzyjające i nieprzewidywalne warunki atmosferyczne wpływają na wzrost ryzyka kolizji drogowych. Dlatego niezwykle ważne jest bezwzględne stosowanie do przewożenia najmłodszych odpowiednio dostosowanych do ich wagi i wzrostu urządzeń zabezpieczających. Wiedzę o tym, jak właściwie wybrać fotelik, zamontować go w aucie i przekonać do jego używania dziecko, promuje na swojej stronie internetowej bohater kampanii – pancernik Gustaw. Na www.klubpancernika.pl, która z okazji II odsłony kampanii otrzymała nową szatę graficzną, organizatorzy akcji umieścili ponadto szereg atrakcji dla najmłodszych: gry i zabawy ćwiczące spostrzegawczość i refleks, tapety i gadżety do ściągnięcia oraz konkurs z nagrodami. Rodzice – poza informacjami i wskazówkami dotyczącymi bezpiecznego przewożenia dzieci w samochodzie – znajdą na stronie klubu m.in. giełdę fotelików i forum, gdzie mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i wątpliwościami związanymi z bezpieczeństwem dzieci w podróży. Strona www zawiera także sekcję przeznaczoną dla nauczycieli, gdzie zamieszczono scenariusze zajęć na temat BRD, dostosowane do różnych grup wiekowych.

Październikowej odsłonie kampanii towarzyszy konkurs z nagrodami na pracę plastyczną, wiersz lub opowiadanie zatytułowany „Bezpieczne podróże jesienią”. Prace konkursowe można nadsyłać do 11 listopada za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego: http://klubpancernika.pl/zgloszenie/konkurs. Kolejne konkursy ogłoszone zostaną już wkrótce na stronie internetowej Klubu Pancernika.

Na przełomie 2011 i 2012 roku, na konferencji prasowej przedstawione zostaną poparte badaniami efekty tegorocznej edycji kampanii „KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH” oraz plany na rok 2012 rok. Kampania będzie kontynuowana w dwóch kolejnych latach, kiedy jej przekaz wzmocnią nowe materiały, w tym publikacje dla najmłodszych oraz – jak w latach poprzednich – maskotka Pancernika. Zabawka będzie rozdawana dzieciom prawidłowo przewożonym w pojazdach podczas wspólnej akcji Instytutu Transportu Samochodowego i Policji.

Kampania „KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH” realizowana jest od 2005 roku. Jej celem jest przekonanie dzieci w wieku 4-12 lat i ich rodziców o konieczności prawidłowego stosowania urządzeń zabezpieczających dzieci w trakcie każdej podróży samochodem, niezależnie od długości trasy i wygody pasażera a także ich właściwego doboru do potrzeb dziecka. Organizatorem i inicjatorem kampanii jest Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie, dzięki współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko. Za kreację, promocję i zakup mediów dla kampanii odpowiedzialna jest Fabryka Komunikacji Społecznej.

Mogą Cię również zainteresować