PwC weryfikatorem III edycji PNSA

przez Ewa Olszewska

PwC już trzeci raz został weryfikatorem konkursu PNSA – Profesjonalny Sprzedawca Roku. Firma zajmuje się weryfikacją przesłanych formularzy, ocenia zgłoszenia pod kątem spełnienia wymogów formalnych, bierze udział w szkoleniu dla sędziów oraz nadzoruje proces oceny uczestników.


– Współpraca PwC z PNSA ma na celu zwiększanie wiarygodności procesu wyłaniania laureatów konkursu. Wierzymy, że możemy w ten sposób wspomóc rozwój PNSA oraz upowszechniać dobre praktyki związane ze wspomaganiem przejrzystości działań poprzez prowadzenie niezależnych weryfikacji – mówi Aleksandra Turek z PwC.

Obecnie trwa III edycja konkursu Polish National Sales Awards Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010. PNSA to pierwszy w Polsce konkurs dla profesjonalnych sprzedawców, działający na rzecz rozwijania i budowania profesjonalnych praktyk sprzedażowych. Tegoroczne wydarzenie zostało ponownie objęte honorowym patronatem Ministra Gospodarki Waldemara Pawlaka.

PwC jest wiodącą globalną organizacją świadczącą profesjonalne usługi doradcze. Firma zatrudnia 163 000 pracowników w 151 krajach. W Polsce PwC jest obecna od 1990 roku, i zatrudnia ponad 1200 specjalistów. Oferta firmy jest kierowana we wszystkich sektorach gospodarki – zarówno do największych koncernów, jak i lokalnych przedsiębiorstw rodzinnych. Zespół PwC ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu świadczy między innymi usługi z zakresu wypracowywania strategii odpowiedzialnego biznesu, a także zwiększania wiarygodności danych pozafinansowych poprzez prowadzenie niezależnych weryfikacji. Więcej informacji można znaleźć na stronach www.pwc.pl oraz www.pnsa.pl.


PNSA – Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży „Brief”.

Mogą Cię również zainteresować