Ponad 2000 osób na konferencji Souvre Internationale

przez Maciej Maciejewski

21 października br. wziąłem udział w nietuzinkowym, network marketingowym przedsięwzięciu. We wrocławskiej Hali Stulecia odbyła się ogólnopolska konferencja firmy Souvre Internationale. To było bardzo ważne wydarzenie dla ponad 2000 partnerów biznesowych tej spółki.

ee

Bardzo ważne, gdyż umocniło wszystkich menadżerów w przekonaniu, że budując swój biznes MLM w oparciu o współpracę z tym właśnie podmiotem, są w bardzo dobrym miejscu, o dobrym czasie. Konferencja była zorganizowana i przeprowadzona z pełną kulturą, profesjonalnie, a każdy jej akcent przekazał uczestnikom i obserwatorom jedną, konkretną, niezmiernie sugestywną informację – Souvre Internationale to system o wielkim potencjale rozwojowym. Nawet posadzony tam na krześle totalny laik w temacie MLM zobaczył świetny rozwój tego biznesu i jego charakterystyczną, napompowaną zastrzykiem przedsiębiorczej, młodej krwi, dynamikę. Mnóstwo drzemiącego w trzewiach samej firmy i jej partnerów potencjału.

Konferencję rozpoczął witając uroczyście wszystkich przybyłych do Hali Stulecia partnerów biznesowych prezes Waldemar Smoliński. Następnie przekazał mikrofon dyrektorowi zarządzającemu Sebastianowi Antkowiakowi, który przedstawił najnowsze pomysły mające na celu usprawnienie działania i wspomagające rozwój firmy, poszczególnych struktur oraz pojedynczych ścieżek kariery w tym biznesie. Zmiany tyczą się przede wszystkim systemu wynagrodzeń.  

Souvre Internationale wchodzi na inne rynki, inicjuje oddział w Londynie. Nie przypadkowy więc był temat wykładu kolejnego prelegenta – dyrektor regionalnej Anity Grzyb, która mówiła o potencjale rynku angielskiego. Następnie miał miejsce – jak zawsze podczas konferencji tej firmy – ciekawy panel dyskusyjny, podczas którego mogliśmy poznać grupę świeżo upieczonych dyrektorów regionalnych płci męskiej. Mocne okazało się wystąpienie gościa specjalnego, którym był Krzysztof Hillar. To bardzo dobry mówca, który dodatkowo posiada niezmiernie interesujące doświadczenia życiowe, osobiste, co tylko wzmocniło jego przekaz. Ten wykład bardzo mi się podobał. Polecam zwrócić uwagę na tego mówcę, kiedy tylko nadarzy się taka okazja. Barbarę Zontek mieliśmy okazję poznać nieco wcześniej, przy okazji organizowania III Pikniku Klubu TOP Smakoszy MLM, gdzie była jednym z darczyńców i miała swój wykład ze sceny. Tutaj również dała z siebie wszystko, a zwróciła uwagę na rolę sprzedaży i pracy z produktem, co w systemie marketing sieciowy ma znaczenie priorytetowe. Świetne było także przemówienie Roberta Zalewskiego, który z kolei jest znanym gwiazdorem innej cyklicznej imprezy branżowej – Bieg Souvre. Również na tej konferencji wcielił się w rolę niezniszczalnego terminatora i wybrał sobie temat o tym, dlaczego nie warto szybko odpuszczać. Pierwszą część spotkania zakończył jak zwykle ostrym i merytorycznym uderzeniem „etatowy” trener biznesu Souvre – Szymon Gruszka.

Po przerwie, drugą cześć konferencji rozpoczęła Katarzyna Kowalczyk, która dała kilka konkretnych wskazówek jak stać się kobietą sukcesu. Kolejnym gościem specjalnym tego wydarzenia był Piotr Krenig – ekspert w zakresie edukacji biznesowej i marketingowej, autor książki „Pierwsze prawo marketingu”. Od Piotra pozyskaliśmy niezwykle autentyczną, osobistą wiedzę w temacie jakim trzeba być człowiekiem, aby zarobić w MLM kilkanaście milionów. Drugi panel dyskusyjny okazał się równie interesujący jak pierwszy z tym, że wzięło w nim udział jedenaście kobiet. Świeżo upieczone panie dyrektor.

Mateusz Wróbel, również autor ciekawej książki ("O tym się nie mówi") jak przystało na charyzmatycznego faceta o wielkim potencjale, nie mógł mieć innego tematu. Prawdziwy lider musi uczyć tego, jak być liderem, więc zademonstrował nam cechy prawdziwego lidera. Teraz tylko każdy musi je w sobie odkryć i uwypuklić. Mateusz Jeż. Po prostu. Dla mnie – choć to bardzo młody człowiek, w branży marketing sieciowy jest już ikoną. Na jego wykłady zwróciłem uwagę kilka lat temu i tym razem znów mnie nie zawiódł. Choć mówił o tak oczywistych sprawach jak kluczowe elementy awansu na dyrektora generalnego to przedstawił je w taki sposób, że z przyjemnością podrzuciłoby mu się na scenę listę kilku dodatkowych zagadnień, aby je – po swojemu – nieco rozwinął. Ostatnim prelegentem, jak zwykle, był Dariusz Holeniewski, który wytłumaczył wszystkim jak stworzyć system duplikacji.

Na zakończenie konferencji uhonorowano najlepiej działających w ostatnim czasie partnerów biznesowych Souvre, wręczając mnóstwo nagród i wyróżnień za dynamiczny rozwój biznesu. Kilku liderów odebrało nowe samochody. A w nocy, jak zawsze w przypadku tej firmy, w centrum miasta odbyło się huczne afterparty. Nie wiem jakim cudem klub X-Demon to wytrzymał, ale przeżył. Sprawdzałem na drugi dzień. Stoi. (Foto: Marek Jarkulisz)

Mogą Cię również zainteresować