Example Of Case Study Child Development Discursive Essay Prompts For To Kill Shahir Liew Cv Personal Protective Equipment Research Paper English As World Language Essay

PayU podbije Rosję?

przez Justyna Grzyl

Lider płatności internetowych w Polsce wchodzi właśnie na duży i wymagający rynek – do Rosji. Jest to kolejny krok na drodze realizacji strategii rozwoju firmy
w Europie Środkowo-Wschodniej.


Cel do osiągnięcia to przekonanie blisko 50 milionowej społeczności internautów z tego kraju do wygodnego i bezpiecznego płacenia w sieci. PayU rozpoczyna działalność w Rosji od obsługi Molotoka, czyli największej platformy aukcyjnej działającej na tamtejszym rynku. Plany rozwoju są jednak o wiele szersze. Spółka zamierza pozyskiwać coraz większą ilość zróżnicowanych klientów, by w przyszłości stać się liderem płatności internetowych w Rosji.

– Jesteśmy świadomi, że zbudowanie silnej pozycji w Rosji będzie wymagało od nas wiele pracy. Musimy zmierzyć się tam z przyzwyczajeniem do płacenia przy odbiorze zakupów, czyli z gotówką. Mamy jednak duże doświadczenie, pomysł i wiedzę jak sobie z takimi wyzwaniami radzić – mówi Marcin Jabłoński, CEO w PayU SA. Rosja jest kolejnymi krajem, po Czechach, Rumunii, Węgrzech i Polsce, w którym internauci będą realizować płatności w sieci za pośrednictwem PayU.

– Gdy zaczynaliśmy w Polsce zaufanie do płatności internetowych było marginalne, bo była to nowość i nieliczni klienci chcieli płacić przed odbiorem towaru. Dzisiaj 2/3 polskich internautów robi zakupy online, z czego blisko połowa płaci wykorzystując różne systemy płatności internetowych, a my jesteśmy liderem tego rynku. Spodziewamy się, że w Rosji osiągniemy podobny wynik – dodaje Jabłoński. Rosyjski rynek otwiera przed PayU duże możliwości. Obecnie jest tam zarejestrowanych ok. 12 000 sklepów internetowych. To duży obszar do zagospodarowania w zakresie udostępniania nowoczesnych metod płatności za e-zakupy.

Mogą Cię również zainteresować