Nowy „Network Magazyn”. Najlepszy numer w historii

przez Katarzyna Wagner

Oto 34 numer „Network Magazynu” – jedynego w Polsce niezależnego, w dodatku rzetelnego i profesjonalnego pisma o branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Z jego publikacją wiąże się kilka nader kluczowych zmian…

Pismo obchodziło właśnie swoje 10 urodziny, czas więc pewne kwestie – zwłaszcza biznesowe – dla wydawnictwa podsumować i wyciągnąć parę wniosków. Po pierwsze zmieniła się objętość – nowy numer NM jest obszerniejszy, wyposażony w 200 stron rzetelnej informacji i edukacji. Po drugie, nie znajdziecie go już na półkach w żadnym Empiku!

I to jest najważniejsza zmiana w „Network Magazynie”. Od tego wydania gazetę wycofujemy ze sprzedaży w sieci Empik na terenie całej Polski. Teraz „Network Magazyn” będzie dostępny tylko i wyłącznie w naszym e-sklepie www.leadershop.pl a dla Czytelników przygotowaliśmy kilka atrakcyjnych opcji promocyjnych na jego zakup:

  • 1 egzemplarz 30 zł + koszt przesyłki
  • 3 egzemplarze i powyżej – koszt przesyłki gratis
  • 1 egzemplarz + wybrana książka – koszt przesyłki gratis 

Nowe wydanie „Network Magaznu” jest nader interesujące. Pismo ma 200 stron i składa się z publikacji na temat największych i najważniejszych wydarzeń w branży sprzedaży bezpośredniej i MLM, które wydarzyły się w roku 2014. Znajdziecie w nim wiele network marketingowych reportaży, ekskluzywne wywiady z ludźmi sukcesu oraz materiały o tematyce rasowo edukacyjnej, a także arcyciekawe wyniki badań na temat biznesu DS i MLM co przyda Wam się każdego dnia podczas pracy.

W tym numerze opublikowaliśmy informacje dotyczące następujących firm i instytucji:

Akademia MLM, Akuna Polska, Amway, Amway One by One, Automobile Expert, Avon, Berry.En, Calivita Polska, Colway, EFG, Energetyczne Centrum SA, Europejskie Forum Biznesu Alternatywnego, Finclub International, Flavon Group, FM GROUP, FM GROUP Litwa, Forever Living Products, Golden Drop, Grupa MLM, Grupa TIENS, Herbalife, InSee, K-LINK Poland, Lou Pre International, LR Health & Beauty Systems, Mary Kay, MAxI Group, Milewski & Partnerzy, MonaVie, Natures Sunshine Poland, Philipiak, Polish National Sales Awards, Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej, Potenza di Lana, Sisel International, Success Resources, Sukces Marketing, Synergy WorldWide Polska, Tupperware, Vemma Europe, Vorwerk, Young People Revolution, Zepter International.

Ponadto znajdują się w nim treści dotyczące następujących osób:

Wojciech Stępkowski, Paweł Lenar, dr Dariusz Tarczyński, Edward Ludbrook, Daniel Sroka, Marian Polok, Tobiasz Duda, Harv Eker, Tomasz Kammel, dr Alina Vogelgesang, Dariusz Holeniewski, Iwona Ruszak, Dorota Pastuszak, Katarzyna Woźniak, Paweł Borecki, Piotr Zarzycki, Udo Carsten Deppich, Mateusz Grzesiak, Eric Worre, Martin Geiger, Katarzyna Trawińska, Piotr Gotowicki, Kamil Nalewajko, Wioletta Grzybowska, Mariusz Biskupski, Kamil Sabatowski, Mieczysław Krause, Jarosław Zych, Kamila Rowińska, Michael Strachowitz, Monika Przygoda, Thomas Mower, Aneta & Tomasz Graf, Laszlo Gaal Jr, Tomasz Radomski, Anna Grochala, Bai Ping, Robert Kapczyński, Dariusz Przybylski, Edyta Kowalczyk.

Gdzie można go kupić?

Przypominamy, iż wykaz Salonów Empik, począwszy od „Network Magazynu” numer 34, staje się nieaktualny. Teraz nasz periodyk w wersji drukowanej jest dostępny wyłącznie w www.leadershop.pl

Należy pamiętać, że projekt o nazwie „Network Magazyn” to przede wszystkim informacja, edukacja i promocja skierowana na sprzedaż bezpośrednią i network marketing wśród społeczeństwa, ale również ekskluzywne narzędzie służące do pracy każdemu menedżerowi  reprezentującemu ten sektor – „Recruiting Tools-Sponsor Tools”. Dlatego każdy, kto traktuje ten biznes poważnie i pragnie działać profesjonalnie aby zarabiać porządne pieniądze – powinien to robić z pięknym, drukowanym pismem pod pachą. Miłej lektury!

Mogą Cię również zainteresować