źródło: www.flickr.com źródło: www.flickr.com

Ogółem sprzedaż Amway w czerwcu br. wzrosła na dziewięciu rynkach, a jak podaje firma – w Chinach, Korei, Indiach, Tajlandii, Tajwanie i na Ukrainie, Amway odnotowuje nawet dwucyfrowe tempo wzrostu. Koncern, jako główne źródło tego sukcesu wskazuje na nowe oferty produktowe i akcje promocyjne, od jakiegoś czasu stara się zwiększać obecności marki poprzez kampanie marketingowe w skali globalnej, wprowadziła również zmiany cen na rynkach lokalnych.

Chiny, obecnie największy rynek Amway, zanotowały w czerwcu br. rekordową sprzedaż. W tamtym rejonie świata firma skoncentrowała się na przykład na mocnej promocji dystrybuowanych w swoim systemie urządzeń do oczyszczania wody o nazwie eSpring. Sukces odniosła również przeprowadzona kampania reklamowa dla suplementów diety w Rosji. Z kolei na rynku północnoamerykańskim powodzeniem wśród współpracowników i klientów cieszą się innowacyjne programy promocyjne, dzięki którym firma wykazuje stały wzrost.

– Spodziewaliśmy się intensywnej fazy wzrostu, a sądząc po normalnych wahaniach w naszym cyklu koniunkturalnym, ten trend będzie kontynuowany – powiedział Bill Payne, wiceprezes firmy Amway. – Jesteśmy podekscytowani, ponieważ nasz roczny wzrost sprzedaży pokazał, że nasz rozwój ma zasługę dzięki innowacyjnym strategiom marketingowym. Po ostatnich wydarzeniach sądzimy, że niebawem osiągniemy nowy rekord w sprzedaży pod względem rocznym.

Przypomnijmy, że według opracowanego przez "Network Magazyn" i firmę InfoCredit"Raportu o wynikach firm DS/MLM Polsce" Amway odnotował w 2009 roku przychód rzędu 133 mln 611 tys. zł i był to dość mały wzrost w stosunku do roku 2008, bo tylko 0,7%. "Raport o wynikach sprzedaży firm DS/MLM w Polsce" za rok 2010 w tym momencie przygotowujemy i opublikujemy go niebawem.