Nowy konkurs

przez redakcja „Network Magazyn”

Wspólnie z wydawnictwem MT Biznes zorganizowaliśmy nowy konkurs. Do rozdania mamy pięć świeżutkich książek autorstwa G. Richarda Shella i Mario Moussa pt.: „THE ART OF WOO.

Ich czterostopniowy proces zwany „Woo” jest systematyczną, powtarzalną strategią sprzedawania pomysłów. „Woo” to zdolność zyskiwania przychylności ludzi bez przymuszania, przy użyciu jedynie inteligentnej perswazji opartej na wzajemnej zależności. Jest to sekret sukcesu w relacjach ze współpracownikami i klientami.

Aby otrzymać książkę wystarczy w komentarzu do tego wpisu odpowiedzieć na pytanie: „Z jakiego kraju wywodzi się grupa, w której wokalistą jest Bono?”

Spośród wszystkich poprawnych odpowiedzi wylosujemy pięć, których autorzy dostaną książkę  „THE ART OF WOO. Inteligentna perswazja w biznesie”.

Na odpowiedzi czekamy do 15 września 2009 roku. Powodzenia!!!

Mogą Cię również zainteresować