Nowy klient GetResponse

przez Piotr Krupa

Od września 2011 r. GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, prowadzi działania email marketingowe dla firmy Gratka Technologie, twórcy Webspiro, platformy umożliwiającej szybkie i samodzielne tworzenie serwisów internetowych.


Narzędzia oferowane przez GetResponse wzbogacą szeroki wachlarz funkcjonalności dostępnych w platformie Webspiro, umożliwiając jej klientom prowadzenie profesjonalnych i efektywnych kampanii email marketingowych. GetResponse w ramach współpracy zajmie się kompleksowymi działaniami z zakresu email marketingu. Szczegóły współpracy będą doprecyzowane na bieżąco wraz z wdrażaniem poszczególnych etapów prowadzonych kampanii.

– Gratka Technologie to już kolejna duża firma, która zaufała naszemu doświadczeniu i powierzyła nam prowadzenie kampanii email marketingowych od początku do końca – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciel GetResponse.

Wśród firm i instytucji, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse, są już między innymi Meritum Bank, Big Star, Raiffeisen Insurance, PZPN, Intercontinental, Widzew Łódź, Cyfrowe.pl, Carrefour oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

O GetResponse

Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej ponad 11 letnie doświadczenie w email marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 205 000 klientów z blisko 200 krajów (w tym 5200 klientów z Polski). GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii email marketingowych z wykorzystaniem narzędzi, takich jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, wideo emaile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.

Mogą Cię również zainteresować