O wiekopomnej chwili inaugurującej uruchomienie tego kierunku pisaliśmy w artykule pt.: „MLM wystartował na WSB”. Od tego momentu studenci wzięli już udział w kilkunastu profesjonalnych i interesujących wykładach, a teraz szykują się do zajęć w terenie. Sesję 19-20 lutego prowadzili Jacek Dudzic z Klubu TOP Liderów MLM oraz Maciej Maciejewski, redaktor naczelny „Network Magazynu”.

Jacek Dudzic, jako jeden z najlepszych w polskim MLM specjalistów od budowania marki i wizerunku w internecie, twórca szkolenia „As Marketingu”, mówił o najważniejszych zagadnieniach związanych dzisiaj z nowymi mediami. Przekazał studentom wiele ważnych zagadnień, które, jeśli zostaną przez nich skrupulatnie przeanalizowane i z czasem wdrożone w poszczególne działania związane z budowaniem osobistego biznesu MLM, z pewnością przyniosą oczekiwaną dynamikę i konwersję. Jacek poruszał tematy związane z blogosferą, nagrywaniem filmów promocyjnych, prowadzeniem webinarów, budowaniem listy kontaktów i rozwojem osobistych struktur, a na specjalne życzenie słuchaczy skupił się na omówieniu i wyjaśnieniu wielu funkcji i możliwości, jakie daje internautom coraz bardziej popularny i wykorzystywany portal społecznościowy Facebook.

Maciej Maciejewski z kolei postanowił w swoim wykładzie zwrócić uwagę na kwestie, które zazwyczaj na pierwszy rzut oka wydają się mniej ważne, a dla wielu osób wręcz marginalne, lecz biorąc pod uwagę szerszy aspekt związany z budowaniem marki i wizerunku w sieci – są wręcz kluczowe. Dlatego Maciejewski na konkretnych, z życia wziętych case study pokazał, jaki należy mieć adres e-mail, jak powinien wyglądać profesjonalny blog, jak i na jakich portalach się udzielać, jak zbudować profesjonalny profil, co można robić a czego nie wypada, ale przede wszystkim, wskazał konkretne miejsca czyli narzędzia, z jakich najlepiej korzystać podczas pracy w internecie. Na koniec zaprezentował i omówił kilka najświeższych, ważnych dla branży DS/MLM wydarzeń, które poprzez nowe media były szeroko komentowane i analizowane oraz jakie to dało ich uczestnikom aspekty dodatnie lub ujemne, biorąc pod uwagę wizerunek w mediach. Maciejewski zaznaczył, że aby odnieść sukces studenci powinni przenieść takie właśnie akcje na pole własnych działań, lecz tylko i wyłącznie w kontekście pozytywnego PR dla nich i dla całej branży.