NATUR DAY. Rozmowy o dobrym biznesie cz. 1

przez Piotr Hoffman

Jak oni to zrobili? Co takiego jest w tej nowej, polskiej firmie network marketingowej, że dopiero rozpoczęła działalność, a już zadziwia tak świetną dynamiką rozwoju? Jakie NATUR DAY ma asy w rękawie, że przyciąga do siebie liderów z ponad 20-letnim stażem w MLM?

Natalia & Paweł SamarecNatalia & Paweł Samarec

Oto małżeństwo, które postawiło wszystko na jedną kartę i powiedziało „sprawdzamy”. Rejestrujemy się w NATUR DAY i idziemy na całość. Natalia i Paweł Samarcowie budują swój biznes marketingu sieciowego w dziedzinie health & wellness. Systemem marketingu wielopoziomowego zajmują się od 1996 roku. Po 4 latach działalności w biznesie na Ukrainie przyjechali do Polski, by rozwijać tę idee tutaj. Nie znając na początku ani jednego słowa w języku polskim, zbudowali piękną i skuteczną strukturę, liczącą ponad 15 000 dystrybutorów. Dziś ich struktury sukcesywnie działają w wielu krajach: Słowacja, Węgry, Austria, Czechy, Kanada, Ukraina, Polska. Są autorami znanych i duplikowanych w sektorze systemów szkoleniowych na temat MLM, które skutecznie łączą wiedzę i codzienną praktykę.

Natalia & Paweł SamarecNatalia & Paweł Samarec

„Marketinq sieciowy dał nam wszystko: spokój rodzinny, realizacje najśmielszych marzeń i pewną przyszłość naszym dzieciom. Możemy śmiało stwierdzić – że działanie w tym biznesie to jest największy interes naszego życia!" – twierdzą Natalia i Paweł Samarec. Dlaczego teraz zdecydowali się na współpracę z polską spółką NATUR DAY? Sprawdź sam:

Mogą Cię również zainteresować