Monitoring social media dla firm

przez Maciej Badowski

Media społecznościowe stały się już narzędziem biznesowym wykorzystywanym przez większość firm. Dlatego warto zapoznać się z możliwością monitorowania i oceniania zawartości tych mediów.

źródło: www.sxc.hu
źródło: www.sxc.hu

Firmy Interactive Intelligence oraz Buzzient stworzyły możliwość monitoringu, routingu i raportowania zawartości mediów społecznościowych. Narzędzia do analizy i integracji firmy Buzzient zostały połączone z aplikacjami do wielokanałowego kolejkowania, routingu i raportowania Interactive Intelligence, tworząc w rezultacie skuteczne i efektywne rozwiązanie dla obsługi zawartości mediów społecznościowych dla celów typowo biznesowych.

Nowe rozwiązanie umożliwia przedsiębiorstwom monitoring treści generowanych w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn, MySpace, Twitter, YouTube, na blogach czy forach internetowych pod kątem samodzielnie zdefiniowanych słów kluczowych. Narzędzie pozwala na tworzenie raportów, dzięki którym organizacje otrzymują pełną informację na temat obsługi klienta w zakresie wszystkich kanałów kontaktu. System rozpoznaje zawartość w ponad 60 językach i obsługuje analizę emocji w języku angielskim, niemieckim i francuskim. W przygotowaniu jest również analiza emocji dla języka polskiego. Więcej informacji na temat wspólnego rozwiązania Interactive Intelligence oraz Buzzient można znaleźć w języku angielskim w tym miejscu.

Mogą Cię również zainteresować