Moda biznesowa nie musi być nudna

przez Aneta Walęga

Marka mody biznesowej, oferująca rzeczy klasyczne lecz niebanalne, a przy tym wygodne. Kombinacja dobrej klasyki z nowoczesnością pokazuje „New business look”. Garnitury, sukienki, tuniki, spódnice, spodnie… stanowią całość z bluzkami, koszulami i topami.

Iwona Kossman, autorka i właścicielka projektu podkreśla: – Stworzenie marki ubrań dedykowanej kobietom biznesu było moim marzeniem od wielu lat. Marka KOSSMANN to przede wszystkim efekt moich 20-letnich doświadczeń zawodowych. Stworzyłam ja z myślą o aktywnych zawodowo kobietach, poszukujących modnych, nowoczesnych rzeczy stworzonych w zgodzie z etykietą biznesu. Chcę zaoferować dostępny luksus, gotowe rozwiązania, zadbać o komfort i wygląd klientek. Stawiam przede wszystkim na najwyższej jakości materiały i świetne wykończenie. Istotnym elementem oferty jest atrakcyjna cena i doskonała obsługa.

Iwona Kossmann była prezesem Bonnier Business Polska, wydawcy „Pulsu Biznesu”, a także prezesem Deni Cler, polskiej firmy modowej. Wcześniej pełniła funkcję członka zarządu Telekomunikacji Polskiej oraz członka zarządu ds. marketingu i sprzedaży w Orange. W swojej dotychczasowej 20-letniej karierze – w korporacjach takich jak Unilever czy Coty – zarządzała wieloma międzynarodowymi markami. W październiku 2012 założyła firmę KOSSMANN Fashion zajmująca się projektowaniem i produkcją mody biznesowej.

Pierwsza kolekcja marki KOSSMANN Wiosna/Lato 2013 o nazwie „New business look” tworzy pięknie opowiedzianą historię, spośród której kobiety mogą wybrać wyrafinowane rzeczy do pracy, na kolacje biznesową, ale też na mniej formalne okazje. Wszystko zostało wykonane z najwyższej próby włoskich tkanin. Każdy model jest zarysowany doskonałą linią, która zgodnie z zasadami dress codu potrafi łączyć biznesową elegancję z kobiecością. Tunika z dedykowanymi do niej spodniami jest na to świetnym przykładem. To inaczej zdefiniowana klasyka.

W tej kolekcji jest wszystko, łącznie z płaszczami. Oferta przygotowana jest w szerokiej gamie rozmiarów (od 36 do 46). Chodzi o to, by znaleźć odpowiednie uzupełnienie „swojej szafy” w zależności od własnego stylu. Staranność w dopracowaniu widać na każdym poziomie. Powściągliwą formę równoważą proporcje, kontrastowe płaszczyzny, drobiazgowa dbałość o detal, na samej realizacji kończąc.

Wiosenno-letnią kolekcję marki KOSSMANN konsekwentnie dopracowano kolorystycznie. Każdy odcień wybrano starannie, tak aby wszystkie elementy harmonijnie ze sobą współgrały. Podstawowym kolorem jest biel, tak modna w nadchodzącym sezonie. Dopełnia ją czerń, atramentowy granat i czerwień, a wszystko w zgodzie z kolorystycznymi trendami. Kolekcja stworzona jest w lekkich wełnach o półmatowej powierzchni, zestawiona z jedwabiem, jerseyem i delikatną bawełną, w błękicie i bieli. Preferowane są gładkie tkaniny o szlachetnym chwycie.

Zapytana o ulubiony model ze swojej pierwszej kolekcji Iwona Kossmann mówi: – Biała jedwabna bluzka z czarną plisą, zgodna z trendami tego sezonu oraz biała sukienka z pęknięciem na dekolcie. Lubię również czarną i białą wersję sukienki w klasycznej formie inspirowanej modą lat 50-tych, wylansowanej przez Christiana Diora. Dopasowana w talii, luźna na dole. Przy odpowiednio dobranej biżuterii jest świetnym pomysłem na elegancki koktajl.

Idealnym uzupełnieniem każdej kreacji jest dostępna w sklepie i specjalnie zaprojektowana dla marki KOSSMANN biżuteria. Wybór miedzy złotą i srebrną galwaniką, podkreślona kryształami Swarovskiego z nowymi szlifami pozwoli poczuć się elegancko i kobieco przy dyskretnym zachowaniu klasycznego biznesowego looku. Premierowy pokaz kolekcji marki KOSSMANN odbył się 11 marca w H15 w Warszawie. Modele z kolekcji KOSSMANN Wiosna/Lato 2013 są dostępne w butiku warszawskiej Galerii Mokotów. Więcej informacji na www.kossmann.com.pl

Mogą Cię również zainteresować