źródło: Flickr.comźródło: Flickr.com

Nastąpiło zwiększenie zainteresowania technologiami mobilnymi. Działy marketingu i niezależni przedsiębiorcy uświadomili sobie, że wdrożenie mobilnych rozwiązań w dzisiejszych czasach jest rzeczą niezbędną. Traktowane do tej pory „po macoszemu” mobilne strony, sklepy czy aplikacje, zyskały na popularności. To bardzo ważna zmiana i kolejny krok w ewolucji od dokumentu papierowego do elektronicznego.

Dlatego jeżeli:

  • realizujesz swoje zadania często będąc poza siedzibą firmy,
  • urządzenia mobilne jak smartfon czy tablet to Twoja codzienność,
  • potrzebujesz dostępu do najważniejszych i aktualnych danych dotyczących firmy gdziekolwiek jesteś…

Weź udział w wyjątkowym wydarzeniu:

MOBILNY HANDLOWIEC – SYSTEMY I NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE ORGAZNIZACJĘ, DORADZTWO, OBSŁUGĘ PRZED I PO SPRZEDAŻY

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy. Srebrny partner konferencji firma F-Secure, będąca pionierem w dziedzinie bezpieczeństwa i ochrony danych, zaprezentuje swoje rozwiązania zabezpieczające dla nowoczesnych przedsiębiorstw.

Strona konferencji: www.successpoint.pl/mobilny-handlowiec

Tematyka spotkania:

1. Zarządzanie i bezpieczeństwo

  • wsparcie procesów biznesowych – BPM
  • Business Intelligence – analizy i raporty
  • archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe
  • bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
  • zapobieganie nadużyciom i oszustwom
  • rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
  • rozliczanie finansów - fakturowanie / rachunki cykliczne / abonamentowe

2. Mobilny handlowiec / agent

  • rozwiązania / aplikacje mobilne,
  • usługi mobilne – mapy / lokalizacja,
  • sprzęt handlowca / agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto

3. Narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo

  • systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
  • aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów / ubezpieczeń
  • zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
  • systemy / aplikacje raportujące, zestawienia
  • rozliczanie prowizji
  • system powiadamia, przypomina,
  • systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień,
  • obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów
  • systemy mailingowe i SMS-owe

4. Praca w sieci i wsparcie internetowe alternatywne kanały informacji i sprzedaży

  • porównywarki cen i usług
  • elektroniczny kanał sprzedaży / ubezpieczeń
  • social media w handlu i ubezpieczeniach

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się. Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając

Specjalista ds. organizacji konferencji

tel.: +48 725 792 690

e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl