The Davinci Code Book Review Essay Samples Child Soldiers Essay Planning Esl Creative Essay Editor Site For Mba Sample Resume Headline For Naukri Falling For You Essays On Cinema And Performance

Mobilna (r)ewolucja. Narzędzia wspierające organizację

przez Iwona Ciecierska

Smartfony zastępują ekrany komputerów. Ostatnio nastąpił dynamiczny wzrost wykorzystania urządzeń mobilnych m.in. do logowania się w bankach, kupowania przez internet czy przeglądania informacji o produktach. Laptopy stały się standardem wykorzystywanym przez menadżerów, którzy chcą być mobilni.

źródło: Flickr.comźródło: Flickr.com

Już 26 kwietnia 2016 roku w warszawskim Centrum Konferencyjnym Atrium przy al. Jana Pawła II 25, podczas drugiej edycji konferencji o rozwiązaniach mobilnych, słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Głos zabiorą m.in. Artur Brzyski – dyrektor zarządzający w Jakdojade.pl oraz Anita Jankiewicz – dyrektor ds. sprzedaży brokerskiej w Raiffeisen Polbank. Więcej informacji pod adresem http://successpoint.pl/mobilnosc. „Network Magazyn” objął to przedsięwzięcie patronatem medialnym. Oto zagadnienia tematyczne konferencji:

Zarządzanie i bezpieczeństwo

  • wsparcie procesów biznesowych – BPM;
  • business intelligence – analizy i raporty;
  • archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe;
  • bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych;
  • zapobieganie nadużyciom i oszustwom: rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów, rozliczanie finansów –fakturowanie/rachunki cykliczne/abonamentowe.

Mobilny handlowiec/agent

  • rozwiązania/aplikacje mobilne;
  • usługi mobilne – mapy/ lokalizacja;
  • sprzęt handlowca/agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto.

Narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo

  • systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM;
  • aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów/ubezpieczeń;
  • zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR;
  • systemy/aplikacje raportujące, zestawienia;
  • rozliczanie prowizji;
  • system powiadamia, przypomina;
  • systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień;
  • obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów;
  • systemy mailingowe i SMS-owe.

Praca w sieci i wsparcie internetowe – alternatywne kanały informacji i sprzedaży

  • porównywarki cen i usług;
  • elektroniczny kanał sprzedaży/ubezpieczeń;
  • social media w handlu i ubezpieczeniach.

Grupa docelowa

  • kadra zarządzająca instytucji handlowych, finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych: dyrektorzy/kierownicy placówek centralnych i oddziałów, kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii;
  • przedstawiciele z działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych;
  • analitycy baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, call center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych.

Dowiedz się jak wykorzystać nowe technologie w mobilnym handlu i zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/mobilnosc#zarejestruj

Kontakt z organizatorem:

Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
[email protected]

Mogą Cię również zainteresować