Maciejewski: Stawiam punkty za rzetelność

przez Katarzyna Wagner

Portal internetowy prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards opublikował wywiad z Maciejem Maciejewskim, redaktorem naczelnym „Network Magazynu”, jedynego w Polsce, niezależnego periodyku o branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy.

ee

Na rynku jest coraz więcej firm działających w oparciu o biznes sieciowy. Jak rozpoznać dobrą, wiarygodną firmę MLM? Na co zwracać uwagę? Czym taka firma się wyróżnia?

Taka firma musi spełnić kilka podstawowych warunków, które potwierdzą jej wiarygodność, transparentność, a przede wszystkim rzetelność. Ja mam w redakcji specjalną listę, gdzie w punktach zaznaczyłem sobie wszystko to, co składa się na pojęcie „dobra firma sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego”, czyli taka, z którą warto współpracować.  

O tym, co to znaczy dobra, rzetelna firma branży MLM, jakimi kategoriami kierować się przy wyborze takiego biznesu, jaka będzie przyszłość marketingu sieciowego – przeczytasz w wywiadzie z Maciejem Maciejewskim na portalu Polish National Sales Awards w wywiadzie „Stawiam punkty za rzetelność”.

„Network Magazyn” jako jedyny w Polsce, niezależny periodyk parający się zagadnieniami sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, od trzech lat jest patronem medialnym PNSA. Przypominamy, że można jeszcze zgłaszać swoje kandydatury do IV edycji prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards. W tym roku zgłoszenia przyjmowane są do 31 maja!

Nie zastanawiajcie się dłużej, nie zwlekajcie, nagroda w kategoriach „Sprzedaż Bezpośrednia” i „Menedżer Branży MLM” są na wyciągnięcie ręki! A potem tylko chwała, sława i prestiż. Naprawdę warto.

PNSA (Polish National Sales Awards) jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży „Brief”. Więcej informacji: www.pnsa.pl.

Mogą Cię również zainteresować