Konwencja Vemma Europe „All in” – Wiedeń 2014

przez Piotr Hoffman

Hasło tegorocznej konwencji Vemma Europe w Wiedniu – „All in”, to dobrze przemyślana gra słów. Zwrot może oznaczać jednocześnie „razem”, ale również: „z pełnym zaangażowaniem”. Jakie inne hasło lepiej odda klimat biznesu network marketingowego oraz podejście konieczne, żeby w tej branży osiągnąć sukces?

ee

Konwencja Vemma to świetna okazja do poszerzenia swojej sieci kontaktów oraz poznania Afiliatów z całej Europy, którzy zbiorą się w tym roku w centrum konferencyjnym Austria Center Vienna. Lokalizacja oferuje świetne warunki do networkingu. Wiedeń to miasto o bogatej historii, architekturze i kulturze, co dodatkowo zwiększa atrakcyjność konwencji. Tegoroczne wydarzenie zgromadzi ponad 4 000 uczestników – dwa razy więcej niż w roku 2013.

ReklamaReklama

Wysoką wartość merytoryczną podczas wydarzenia zapewnią światowej sławy prelegenci i trenerzy wspomagający ten biznes – Darren Hardy, wydawca branżowego pisma „Success Magazine” oraz Michael Strachowitz, trener MLM z wieloletnim doświadczeniem. Nie zabraknie również liderów Vemma, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach i podzielą się wskazówkami jak odnieść sukces w biznesie. Na scenie pojawią się też BK Boreyko, CEO Vemma, Szymon Grabowski, COO i założyciel Vemma Europe oraz Tomasz Stanisławski, managing director Vemma Europe, którzy przedstawią wizję rozwoju firmy.

Jak powiedział nam Tomasz Stanisławski: – Rok 2013 był wyjątkowo udany dla Vemma Europe, osiągnęliśmy rekordowy wzrost – 56% w stosunku do roku poprzedniego. Nasz cel na kolejne lata to wprowadzenie na europejski rynek nowych produktów oraz podwojenie ilości członków Elite Club, czyli Afiliatów o najwyższym statusie w Vemma. Konwencja „All In” w Wiedniu to idealna okazja na rozwinięcie skrzydeł w  tym biznesie MLM globalnie.

ReklamaReklama

Od piątku do niedzieli na uczestników będą czekać liczne atrakcje. Jedną z najciekawszych jest niezwykłe stanowisko „Brand You Center”. Uczestnicy konwencji będą mieli szansę stać się gwiazdą z okładki pisma „#YPR Magazine”, a każdy kto weźmie udział w sesji fotograficznej dostanie swoją okładkę całkowicie za darmo. Profesjonalna stylistka i fotograf zadbają o to, by każdy z uczestników wyglądał jak wcielenie sukcesu. „#YPR Magazine” to rewolucyjne narzędzie wprowadzone przez Vemma Europe, które wzbudziło ogromne zainteresowanie na zeszłorocznej konferencji. Ponad 1000 osób odebrało podczas eventu magazyny ze swoim zdjęciem na okładce. Pozostali mogli je zamówić na stronie.

Każdy kto chce wziąć udział w konwencji w Wiedniu może to zrobić rejestrując się na stronie: http://www.allin.vemma.eu.

Komentarz Andreasa Grenthe, star presidential: – Zeszłoroczna konwencja pod hasłem „Rewolucja” utwierdziła mnie w przekonaniu, że Vemma zmierza w dobrym kierunku. Dała też jasny znak, czego możemy się spodziewać w najbliższych latach – silnego wzrostu firmy na europejskim rynku. Jestem w tym biznesie po to, żeby mieć wpływ na ludzi i pomóc zmieniać im życie na lepsze. Nic nie kręci mnie bardziej niż fakt, że robiąc to, co lubię, mogę dodatkowo na tym zarabiać – a to daje mi Vemma. Mój biznes nigdy nie miał się lepiej, a po zeszłorocznej, rewolucyjnej konwencji, zaliczył wielki wzrost. Nie mogę się doczekać, co stanie się w tym roku. Wchodzę w to całym sercem i wiem, że to dopiero początek tego, co czeka mnie w Vemma.

Mogą Cię również zainteresować