Essay On My Himachal Pradesh School Top Personal Essay Editor Services Uk Science Fair Oral Presentation Rubric Love At First Sight Romeo And Juliet Essay Prompts Cover Letter For Sales Manager Jobs

Kolejne firmy sektora DS/MLM wspierają walkę z COVID-19

przez Piotr Hoffmann

Kilka dni temu pisaliśmy o tym, jak walkę z koronawirusem wspierają network marketingowe firmy Amway i Raypath International. Dziś sprawdzamy co w tej kwestii robią kolejne spółki – Avon, Young Living oraz należąca niegdyś do prezydenta Donalda Trumpa firma Pampered Chef.

źródło: Pixabayźródło: Pixabay

Avon to największy kosmetyczny koncern sprzedaży bezpośredniej świata. Niedawno firma w konkretnym celu wypuściła na rynek nowy antybakteryjny żel do rąk, dzięki czemu przekaże 150 000 funtów dla angielskiej organizacji charytatywnej Refuge, która zajmuje się niesieniem pomocy ofiarom przemocy w rodzinie. Specjaliści przypuszczają, że w czasie pandemii COVID-19 gwałtownie wzrośnie przemoc domowa, w związku z czym organizacje pomocowe przewidują wzrost zapotrzebowania na swoje usługi wsparcia. Darowizna Avon pomoże utrzymać wsparcie na określonym poziomie i zapewnić bezpieczeństwo wielu rodzinom.

– Jesteśmy niezwykle wdzięczni firmie Avon za wieloletnie wsparcie, a w szczególności za nieoczekiwaną darowiznę w wysokości 150 000 funtów – powiedziała Sandra Horley, dyrektor generalny w Refuge. – To znacznie zmieni naszą działalność, zapewniając dodatkowe wsparcie naszemu zespołowi ekspertów. To czas wielkich wyzwań. Wspieramy tysiące kobiet doświadczających przemocy domowej w całym kraju. Teraz w okresie wzmożonego dystansu społecznego i rosnącej izolacji chcemy, aby kobiety wiedziały, że nie są same i że fundacja mocno je wspiera – dodała Horley.

Zdaniem koncernu Avon w skali globalnej kobiety są najmocniej dotknięte pandemią COVID-19, częściowo z powodu istniejących nierówności. Dlatego firma chce przekroczyć swoje początkowe zobowiązanie do przekazania w tym roku 10 milionów dolarów na cele charytatywne skierowane właśnie na ten cel. Spółka chce rozszerzyć także działania mające na celu podnoszenie świadomości na temat przemocy wobec kobiet i dziewcząt, dzielenie się informacjami o tym, gdzie szukać pomocy i jak wspierać innych w czasie pandemii.

Tymczasem Avon Romania przekazała prawie dwie tony mydła w płynie i żelu pod prysznic do centrów kwarantanny w Bukareszcie. Spółka przekaże również darowiznę pieniężną na wsparcie krajowego systemu medycznego. Darowizny te przekazywane są za pomocą Fundacji Values ​​for Life, która niedawno rozpoczęła kampanię mającą na celu określenie potrzeb systemu rumuńskiej opieki zdrowotnej w świetle pandemii COVID-19 oraz konkretną pomoc prywatnym firmom i instytucjom skupiającym społeczeństwo obywatelskie działającym w opiece zdrowotnej.

Mocno angażuje się również firma Young Living. Spółka ogłosiła przekazanie nowej darowizny dla Meals on Wheels – organizacji non profit, która dostarcza zdrowe jedzenie do domów seniorów. Young Living będzie przekazywać 1% całej sprzedaży w Ameryce Północnej z linii produktów Thieves do marca 2020 roku, zaczynając od pierwszej, natychmiastowej darowizny w wysokości 100 000 USD.

Darowizna zostanie przekazana bezpośrednio funduszowi posiłkowemu COVID-19 Response Fund, który korzysta z programu Meals on Wheels zarówno w USA, jak i Kanadzie. Fundusz ten skoncentruje się na wspieraniu wysiłków na rzecz uzupełnienia zapasów żywności dla programu, dofinansowaniu dodatkowego transportu, umożliwieniu wdrożenia telefonicznego zapewnienia bezpieczeństwa w celu połączenia się z odizolowanymi seniorami oraz wielu innych inicjatyw dotyczących opieki nad seniorami w potrzebie.

– Nasza firma zdaje sobie sprawę z wpływu COVID-19 na społeczeństwo i znaczenia opieki nad każdym potrzebującym człowiekiem w tym trudnym czasie. Chociaż ten kryzys nie omija wszystkich grup wiekowych, nasi seniorzy są jednymi z najbardziej wrażliwych – powiedział Jared Turner, prezes i dyrektor operacyjny w Young Living. – Mamy zaszczyt pomagać COVID-19 Response Fund, ponieważ fundacja dba o starszych członków naszej społeczności. Zobowiązujemy się również do znalezienia innych sposobów, aby pomóc naszym przyjaciołom i sąsiadom w tym niepewnym czasie – dodał Turner.

Reagując na sytuację również network marketingowa firma Pampered Chef rozszerza wsparcie dla Feeding America, aby wspierać potrzebujących w tym trudnym momencie. Spółka współpracuje z bankiem żywności od 1991 roku, ale partnerstwo zyskało na swojej mocy szczególnie teraz, gdy zamknięto szkoły i zakłady pracy dla wielu milionów Amerykanów. Pampered Chef zwiększa swój wkład w Feeding America oferując trzy różne sposoby wsparcia polegające na wirtualnych zbiórkach pieniędzy i sponsorowaniu posiłków.

Dzięki wsparciu Feeding America spółka Pampered Chef może przyspieszyć rozwój całej misji, aby położyć kres głodowi poprzez ogólnokrajową sieć banków żywności, szkolne spiżarnie żywności i pomoc w razie katastrof. Firma gwarantuje minimalną darowiznę w wysokości 250 000 USD poprzez zakup wybranych produktów Pampered Chef i inne działania związane z pozyskiwaniem funduszy związane z kampanią Round-Up from the Heart do końca sierpnia 2020 roku.

Mogą Cię również zainteresować