What Is A Subtitle In A Powerpoint Presentation Geneva Mechanism Literature Review Business School Essays Tips To Save Money Best Of The Road Essay Contest Winners 2018 Practice And Homework Lesson 11.10 Compare Volumes Topics For Biology Research Paper

Jak używać Facebooka aby odnieść sukces w MLM?

przez Klaudia Stawiarska

Dzisiaj chciałabym się z Tobą podzielić informacjami wyjaśniającymi, dlaczego Twój profil na Facebooku może być magnesem przyciągającym klientów lub przeciwnie – odpychającym potencjalnych prospektów od Twojego biznesu network marketingu.

Klaudia StawiarskaKlaudia Stawiarska

Dziś pokażę Ci, w jaki sposób wdrożyć kilka ciekawych pomysłów, które spowodują większe zaangażowanie i zainteresowanie Twoich znajomych z Facebooka Twoim osobistym profilem, a co za tym idzie, zainteresowanie Twoim biznesem lub produktami.

Sam Facebook posiada 14 milionów użytkowników z Polski, więc wyobraź sobie ile spośród tych osób może być Twoimi klientami. Kiedy będziesz dobrze wykorzystywać to narzędzie, osiągniesz niesamowite wyniki w swoim biznesie MLM.

Założę się, że nie raz słyszałeś jak bardzo niesamowite są social media i jaki jest potencjał dobrze prowadzonych platform społecznościowych, a zwłaszcza profilu na Facebooku, w celu budowania dynamicznego biznesu. Zakładając, że Facebook ma miliony aktywnych użytkowników tylko w naszym kraju, prawdopodobnie wskoczyłeś na pokład Fejsbukowiczów przekonany, że rozwalisz system i tu właśnie chciałabym Ci podsunąć kilka ważnych zasad, zanim cokolwiek zrobisz na swoim profilu. Przygotowałam dla Ciebie BEZPŁATNY PRZEWODNIK, z którego dowiesz się podstaw jak zbudować i prowadzić swój profil tak, aby przyciągał do Ciebie masę klientów i potencjalnych współpracowników.

Bez względu na to czy próbujesz zwiększyć swój zasięg online, zbudować relację z fanami czy potencjalnymi klientami lub chcesz zbudować unikatową markę online, profile na platformach społecznościowych są na to najlepszym sposobem, ponieważ budują „pierwsze wrażenie” na temat Ciebie i Twojego biznesu jakie ludzie otrzymują, kiedy znajdują Cię po raz pierwszy w internecie. Ten prosty przewodnik pomoże Ci stworzyć profil na najwyższym poziomie. Dowiesz się jakie treści przyciągają największa uwagę znajomych na Facebooku, dają najwięcej lajków, komentarzy i udostępnień. Pobierz go i zacznij wdrażać te zasady już dziś.

Pewnie drapiesz się teraz po głowie i próbujesz odgadnąć dlaczego nikt nie zwraca uwagi na Ciebie, Twoje posty i to co reprezentujesz na swoim profilu… I dlaczego nawet rodzina oraz przyjaciele ignorują to, co robisz… Jeśli tak właśnie jest, to prawdopodobnie stworzyłeś swój profil w social media bez specjalnego przygotowania i rozważenia co jest właściwie potrzebne przy budowaniu dobrego profilu na Facebooku.

Dlatego podzielę się z Tobą kluczowymi krokami do natychmiastowego wdrożenia na Twojej platformie social media. Jeśli chcesz mieć więcej interakcji i zainteresowania swojej publiczności na publikowane posty każdego dnia, radzę Ci zastosować te zasady już TERAZ.

Dzięki tym prostym zasadom stałam się jednym z top rekruterów w mojej firmie MLM, używając tylko Facebooka. Chcesz wiedzieć jak to zrobiłam? Podzielę się z Tobą 5 ważnymi zasadami, które radzę Ci wdrożyć już teraz na Twoich profilach społecznościowych, jeśli chcesz budować swój biznes network marketingu właśnie online.

Profil w social media – zasada #1

Usuń nazwę Twojej firmy oraz logo, ze wszystkich platform społecznościowych. Nie jesteś tablicą ogłoszeniową swojej firmy, więc nie „tapetuj” wszystkich swoich profili społecznościowych nazwą firmy i oferowanymi produktami. Uwierz, ludzie nie lubią REKLAM! Buduj swoją markę, nie firmy. Publikuj coś, co wzbudzi ciekawość i rozrywkę, z którą ludzie będą mogli się identyfikować i reagować pozytywnie.

Profil w social media – zasada #2

Usuń logo firmy, zdjęcie Twojego kota, psa, krajobrazu czy inne „dziwne” obrazki z Twojego zdjęcia profilowego na Facebooku (lub innych portali społecznościowych). Kiedy jesteś aktywny w social mediach, szukając potencjalnych klientów czy partnerów do Twojego network marketingowego biznesu i ludzie zastanawiają się czy do Ciebie zagadać, kiedy już Cię zauważą, będą zastanawiać się najpierw, dlaczego rozmawiają z kotem lub psem o biznesie… Czy Ty byś zaufał takiej osobie, która chowa swoją twarz za innymi obrazkami, nie pokazując siebie prawdziwego ? Upewnij się, że masz ustawione SWOJE zdjęcie profilowe, najlepiej uśmiechniętego i „zapraszającego” do rozmowy.

Profil w social media – zasada #3

Usuń swój nudny opis „o mnie”. W profilu mediów społecznościowych znajduje się sekcja, w której możesz dodać informacje o sobie. Upewnij się, że to nie jest sprzedaż. Pamiętaj, że to nie jest Salesbook. To Facebook. Bądź prawdziwą osobą w mediach społecznościowych i ułatw ludziom identyfikowanie się z Tobą.

Profil w social media – zasada #4

Pozbądź się swoich promocyjnych postów na swojej stronie lub profilu na Facebooku. Opublikuj wartość lub historię. Podziel się swoją historią nie wspominając o swojej firmie. Stwórz ciekawość, zaintryguj w taki sposób, aby ludzie chcieli dowiedzieć się więcej w wiadomości prywatnej na temat, który tyczy się wystawionego postu. W specjalnie przygotowanym INSTRUKTAŻU podsuwam Ci 30 świetnych pomysłów na to, co publikować w mediach społecznościowych, aby wzbudzić ciekawość i zachęcić ludzi do sięgnięcia po więcej informacji.

Profil w social media – zasada #5

Usuń negatywność, sarkazm lub cokolwiek dziwnego ze swojego profilu. Jeśli jesteś negatywny i może to dotyczyć czegoś takiego jak polityka, małżeństwo, religia, życie itp. – to właśnie  to sprzedajesz. Sprzedajesz negatywność, a wierz mi, że nikt tego nie chce oglądać, czytać, słuchać itp. Życie niektórych ludzi jest pełne problemów i zmartwień, a kiedy wchodzą na social media by doświadczyć trochę rozrywki i odciąć się od swoich problemów, zazwyczaj  chcą być podnoszeni na duchu, aby mogli wznieść się ponad swoje okoliczności i zainspirować się czymś co „przypadkowo” znajdą na Facebooku lub innych portalach społecznościowych. Bądź świadom takich rzeczy, kiedy publikujesz posty na profilu lub gdziekolwiek w internecie. Upewnij się, że reprezentujesz siebie jako kogoś, kogo sam miałbyś ochotę śledzić. Przejrzyj teraz swój profil i usuń wszystko co mogłoby komuś popsuć humor. Publikuj świadomie pozytywne teksty, a zobaczysz jak bardzo zmieni się odzew i Twój zasięg na Facebooku.

Wyróżnij się i pozostań w kontakcie. Zostaw komentarz poniżej. Jesteś mega przedsiębiorcą i wierzę, że sukces jest Ci pisany! PYTANIE TYGODNIA: jaka zasada prowadzenia profilu społecznościowego podobała Ci się najbardziej? Czy masz jakieś wskazówki, którymi chciałbyś się podzielić? Proszę podziel się w komentarzu poniżej, chciałabym „usłyszeć” to od Ciebie! Uczę się całe życie i każda nowa wskazówka jest na wagę złota.

Klaudia StawiarskaKlaudia Stawiarska

Autorka materiału z wykształcenia jest event managerem i marketingowcem. Skończyła dzienne studia w Irlandii – Business with Event Management (Limerick Institute of Technology). Interesuje ją rozwój osobisty oraz niezależność finansowa. Uważa, że każdy z nas zasługuje na takie życie, jakie sobie wymarzył. Nie jest zwolenniczką pracy na etacie i spełniania w ten sposób czyichś marzeń. Jest przekonana, że życie jest za krótkie, aby odkładać swoje marzenia na później i spełniać cudze. (np. swojego szefa). Odkrywa niesamowite możliwości pracy przez internet i to właśnie pokazuje innym, by również mogli doświadczyć wolności finansowej i niezależności w swoim niesamowitym życiu. Od początku 2017 roku zdobywa doświadczenie w branży MLM. Od tego momentu zaczęła się jej przygoda z biznesem online oraz budowaniem różnych źródeł dochodu za pomocą internetu. Prywatnie jest miłośniczką rozwoju osobistego, zdrowego stylu życia, dobrych książek i podróży. Więcej informacji na blogu: www.klaudiastawiarska.pl

Mogą Cię również zainteresować