IE8 na plaży

W nadmorskich kurortach staną żółte webkioski, w których będzie można surfować w sieci. Ponadto na billboardach nad polskim morzem znów pojawi się rozczochrany lemur – informuje portal Interaktywnie.com

Podczas imprez z cyklu „Ibiza na Maxxxa 2010” Microsoft będzie promował IE8. Na plażach staną żółte webkioski, w których będzie można surfować w internecie, a w konkursach Microsoft będzie rozdawał gadżety firmowe, między innymi kubki i flagi. Ponadto, ze sceny prowadzący będą mówić o bezpieczeństwie w sieci i zaletach korzystania z Internet Explorera.

W nadmorskich miejscowościach (między innymi w Mielnie, Władysławowie, Gdańsku i Gdyni) Internet Explorer 8 pojawi się także na billboardach. W kampanii Microsoft ponownie wykorzysta wideo z rozczochranym lemurem. Działania te będą kontynuacją ostatniej, niestandardowej kampanii IE.

Poprzednia kampania IE8, promująca bezpieczeństwo przeglądarki, przyniosła oczekiwane rezultaty. Udział Internet Explorera 8 na świecie rósł i według danych StatCountera wyniósł ponad 30% w maju 2010 roku. W Polsce również widać wzrost. Od stycznia 2010 udział IE8 wzrósł o 4 pkt procentowe (według danych Ranking.pl) i w czerwcu wyprzedził IE7, notując obecnie 13,75% udziału w rynku. Liderem wśród internetowych przeglądarek w Polsce wciąż pozostaje Mozilla Firefox.

Mogą Cię również zainteresować