Firma Herbalife zdobyła nagrodę „Łańcuch Dostaw Roku”

przez Marek Wyrzychowski

11.07.2009:Firma Herbalife zdobyła nagrodę „Łańcuch Dostaw Roku” Spółka Herbalife Europe zdobyła dwie nagrody w konkursie Supply Chain Distinction, w tym prestiżową statuetkę „Łańcuch Dostaw Roku” za wdrożenie projektu „elastycznej fabryki”.

Przyznawana „wielkiemu zwycięzcy wieczoru” nagroda „Łańcuch Dostaw Roku” jest wyrazem uznania za wybitne osiągnięcia firmy Herbalife na polu rozwoju działalności spółki oraz podnoszenia standardów operacyjnych. 

Martin Bartlett, wiceprezes Herbalife ds. finansowych i dystrybucji, powiedział: – Ta nagroda została przyznana po raz pierwszy firmie sprzedaży bezpośredniej, co sprawia, że jest to niezwykłe wydarzenie nie tylko dla nas, ale i dla całej branży. Ponieważ innowacje i doskonałość są wpisane w specyfikę i dynamikę sektora sprzedaży bezpośredniej, my przodujemy w tej dziedzinie. Nagroda jest także potwierdzeniem dla naszych dystrybutorów, iż ich działania są wspierane przez rzeszę wybitnych pracowników oraz wysokiej jakości obsługę, które razem składają się na jeden z wiodących łańcuchów dostaw na świecie.

Firma Herbalife otrzymała także nagrodę za najlepsze „Umiejętności Łańcucha Dostaw” jako wyróżnienie za wartość oraz poziom skuteczności wypracowany w wyniku proaktywnej rekrutacji i szkolenia pracowników. W wyniku współpracy
ze spółką Olympia, Herbalife zbudowała stabilny zespół wysoko wyszkolonych pracowników tymczasowych i pełnoetatowych, dzięki czemu jest doskonale przygotowana, aby zmierzyć się z największym wyzwaniem związanym z prognozowaniem zapotrzebowania na siłę roboczą.

Wil-Jan Bekkers, dyrektor Herbalife ds. dystrybucji, tak opisuje działanie struktur sieci dystrybucji: – Przyjęty przez Herbalife  model sprzedaży bezpośredniej wiąże się z dodatkowymi wyzwaniami, z którymi nie spotykają się spółki działające zgodnie z  bardziej tradycyjnym modelem sprzedaży. Naszymi dystrybutorami są klienci i zespół sprzedaży naszej firmy, a więc nie ma potrzeby, aby przygotowywali oni prognozy sprzedaży produktów. To z kolei bardzo utrudnia nam planowanie produkcji i wiąże się z występowaniem nieprzewidywalnych skoków i spadków popytu. Nie staramy się określać występujących w nich zależności, bo zgodnie z przyjętym podejściem akceptujemy zmiany i staramy się do nich dostosować. Na tym polega właśnie koncepcja „elastycznej fabryki” – powiedział Bekkers.

(źródło:
Marketing & Communications Consultants)

Mogą Cię również zainteresować