Wśród prelegentów znaleźli się dyrektorzy firmy oraz goście specjalni: Maciej Maciejewski z „Network Magazynu” – jedynego w Polsce niezależnego pisma o branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy, Marek Rożalski oraz Tomasz Kammel.
Atmosfera podczas całej konferencji sprzyjała wymianie spostrzeżeń i doświadczeń. Dzięki prezentacjom przygotowanym przez dyrektorów, wszyscy otrzymali mocną dawkę wiedzy. Było dużo energii, motywacji, wiedzy i śmiechu. Prowadzący Wiceprezes zarządu Jan Buzalewicz dbał o profesjonalną atmosferę, nie pozbawioną jednak wysublimowanego humoru. Uroczystego otwarcia kongresu dokonał prezes zarządu Arkadiusz Bochnak, a potem przemawiali: Maciej Maciejewski, Michał Nowak, Dariusz Foint, Karolina Sokol, Krystian Hoffmann, Piotr Warawko, Małgorzata Szwec, Rafał Małek i Maciej Brzdękiewicz.
Kolejnym mówcą był jeden z najlepszych trenerów w Polsce, znany prowokator – Marek Rożalski, który zademonstrował próbkę swoich umiejętności prowadząc prezentację pt.: „Wyzwanie”. Wszystkich bardzo pozytywnie zaskoczył Tomasz Kammel, który wygłosił prelekcję na temat „Wytrwałość jest paliwem sukcesu, czyli o tym jak budowałem, odbudowałem i umocowałem swój sukces”. Wszystkim wydawało się, że będą mieli okazję jedynie zobaczyć na żywo kolejną, znaną twarz z telewizji… tymczasem okazało się, że Kammel to sceniczny tygrys, przebojowy mówca i niezwykle profesjonalny prelegent motywacyjny. On jest naprawdę dobry! Delikatnie rzecz ujmując, zmiótł wszystkich z powierzchni Ziemi.
Na koniec, po przemówienie podsumowującym Kamila Lisickiego, wiceprezes zarządu Krzysztof Dribczak posługując się wykwintnym filmem w rytmach „Zorby”, ogłosił nowy konkurs motywacyjny, w którym zwycięzcy niebawem wyjadą na ekskluzywną wycieczkę do Grecji. Po tej edukacyjnej petardzie teraz trzeba tylko obserwować w strukturach DRB dynamiczne wzrosty… No i już myśleć nad tematyką drugiej konferencji!