Literature Review Tig Welding Reference Yourself In Essay Fundamentals Of Physics Homework Solutions Queue Data Structure Multiple Choice Questions Film Editor Resume Template Autobiography Of A Seaman Gutenberg

Determinanty sukcesu według Jarosława Zycha

przez Jarosław Zych

O ludziach sukcesu, w każdej dziedzinie życia i biznesu, napisano i powiedziano już mnóstwo rzeczy. Często prawdziwych, lecz trudnych do duplikowania. Także niemało zwykłych banialuk…

Jarosław ZychJarosław Zych

Uchodzę za człowieka sukcesu, więc może mam i ja prawo dodać swoje trzy grosze do tego modnego ostatnio tematu? Otóż rzadko się mylę, gdy rozpoznaję człowieka sukcesu w osobie, która:

  • zdecydowanie wyżej stawia lojalność od opłacalności,
  • nie zaczyna pięć razy więcej wydawać z tej okazji, że zaczęła pięć razy więcej zarabiać,
  • co ma zrobić jutro, zrobi zawsze dzisiaj, jeśli tylko pojawi się na to czas i możliwość,
  • rozumie, że ludzkich serc nie odbierze ani komornik, ani nawet zmiana ustroju,
  • jeśli przewodzi innym, to zawsze wie dokąd idzie i dokładnie po co tam zmierza,
  • posiada piramidę wartości, w której ani czubkiem, ani podstawą nie jest zysk z przedsięwzięcia – nie zmienia ani charakteru, ani stosunku do innych, gdy się wzbogaci,
  • wie, że sukces zapowiedziany zawsze buduje autorytet, a osiągnięty niespodziewanie – rzadko,
  • nie zawsze mówi to, co myśli – ale stara się zawsze robić to, co mówi,
  • traktuje środki finansowe jako narzędzie, a nie jako cel – potrafi prywatność podporządkować celom zawodowym,
  • nie eliminuje ze swojego otoczenia nikogo kompetentnego z powodów osobistych,
  • nie odgrywa się na tych, którzy okazali jej czarną niewdzięczność,
  • będąc na szczycie pamięta i docenia tych, którzy pomogli jej tam wejść,
  • traktuje i ocenia innych przez pryzmat wszystkiego, co przeżyli razem, a nie jednego tylko, zazwyczaj ostatniego i krótkiego etapu,
  • nie okazuje zazdrości nawet, gdy ją poczuje,
  • na spotkania zawsze przychodzi o czasie, a zadania oddaje w terminie,
  • przenigdy nie opuszcza partnerów w kryzysie,
  • nie daje się zatrzymać w drodze do celu nawet opiniom ludzi najbliższych,
  • nie odpuszcza z tak błahych powodów, jak np. porażka czy brak akceptacji otoczenia,
  • pamięć wykorzystuje do nauki, a nie do hodowania żali i krzywd,
  • czas poświęcany przez innych na oszczędzanie zużywa na to, aby więcej zarobić,
  • gdy przewiduje porażkę, to zawsze wykonuje manewr ucieczki do przodu,
  • chwali głośno, lecz nigdy przesadnie, za to jeśli kontroluje – to po cichu i dokładnie,
  • inteligencję wykorzystuje do asocjacji i wykorzystywania okazji, a nie do ogrywania mniej bystrych,
  • czerpie większą przyjemność z dawania, niż z brania.

Istnieje wiele takich i podobnych list. Są wręcz modne w mediach społecznościowych. Nie twierdzę, iż moja jest w czymś lepsza. Jest po prostu moja. Zapewne to nadal za mało, by osiągnąć sukces. Jednocześnie i to okazuje się zbyt trudne dla większości z nas. Może dlatego na szczytach nie widać tłoku…

Jarosław ZychJarosław Zych

Autor tekstu jest współzałożycielem Colway Sp.J.  – rdzennie polskiej organizacji dystrybucyjnej – obecnie czołowego, rodzimego networku, uznanego za TOP Firmę 2014 roku w prestiżowym konkursie MLM BUSINESS AWARDS. To lider biznesu, który w tej branży zarobił fortunę. Udziałowiec także innych firm, funkcjonujących w handlu tradycyjnym. W latach 90-tych Area Distributor w sieci Rainbow, wcześniej rekordzista świata w sprzedaży osobistej w tamtej organizacji, jeszcze wcześniej żywa legenda środowiska polskich akwizytorów. Rasowy sprzedawca. Autor wielu programów i skryptów szkoleniowych. Twórca narzędzi menedżerskich i sprzedażowych. Trener, motywator, znakomity mówca. Na jego dwugodzinny wykład na temat sztuki sprzedaży na Youtube, internauci zalogowali się na wszystkich odsłonach, gdzie go zawieszono (zobaczw sumie ponad 70 tys. razy, co stanowi swoisty rekord… Od 15 lat zabiega o poprawę wizerunku branży sprzedaży bezpośredniej, a zwłaszcza MLM. Wyraz swoim poglądom na ten temat dał w wywiadzie dla „Network Magazynu”Wiosną 2015 roku Jarosław Zych – wraz z grupą przyjaciół-założycieli spółki akcyjnej Colway International – uruchomił swój nowy projekt biznesowy, którym jest marketing wielopoziomowy, zaczynający się tym razem w Polsce, czyli odwracający odwieczne wektory ekspansji w tej branży.

Od redakcji: 31 stycznia 2015 roku podczas edukacyjnego wydarzenia EFBA 2015 tuż po historycznym rozdaniu nagród w prestiżowym konkursie MLM BUSINESS AWARDS 2014 udało nam się na gorąco porozmawiać z Jarosławem Zychem do kamery. Wywiad można zobaczyć na portalu „Network Magazynu” w publikacji „Rozmowy Kontrolowane. Colway International część 1″.

Mogą Cię również zainteresować