Coral Club – przepis na sukces w biznesie MLM

przez Katarzyna Wagner

Działająca w systemie MLM firma Coral Club promuje szeroko rozumiany trend health & wellnes i zdrowy styl życia. Działa poprzez wypracowaną koncepcję zdrowotną – napoić, oczyścić, ochronić i nakarmić. Aby porozmawiać o rozwoju tego biznesu spotkaliśmy się z Alexem Zalizetskim.

Alex ZalizetskiAlex Zalizetski

Coral Club to system MLM dystrybuujący całą linię produktów wellness wspomagających zdrowie – woda, suplementy diety, soki, kosmetyki, wyroby do ochrony przed promieniowaniem elektromagnetycznym, a nawet ekologiczne środki czystości. Projekt ten bardzo sprawnie rozwija się obecnie m.in. na terenie Polski za sprawą działającego na naszym terenie Alexa Zalizetskiego.

Nasz network marketing rozwija się bardzo dynamicznie, a dzięki produktom znajdującym się w ofercie Coral Club jestem zdrowy, pełen sił i energii. Od 2015 roku do połowy roku 2017 odwiedziłem z wystąpieniami edukacyjnymi 15 krajów. Czuję, że znajomość czterech języków już mi nie wystarcza. Nawet na lotniskach sporadycznie rozpoznają mnie pracownicy i stewardessy – powiedział nam Alex Zalizetski.

Sama spółka nie stoi w miejscu, cały czas ulepsza swoją linię produktową, poprawia jakość surowców, metody produkcji, kontrolę wewnętrzną i logistykę. Niedawno wypuściła na rynek nowe produkty, które są maksymalnie dopasowane do zdrowia, tempa życia człowieka i wymagań tego biznesu.

– Odnowiona została oficjalna strona internetowa kompanii. Oprócz standardowych rzeczy takich jak katalog produktów, osobisty gabinet, różne tablice sprawozdań, rozsyłki maili z nowościami itp. dodano pokój webinariów. Wykorzystując stronę Coral Club mogę poprowadzić profesjonalne webinary dla mojego zespołu lub dla wszystkich członków klubu – zależnie od potrzeb. Media społecznościowe mają jeszcze w tym przypadku ograniczone możliwości. Druga funkcja pozwala oznaczyć w katalogu produkt, którego mi brakuje i za tydzień/dwa, kiedy produkt trafi na stronę, dostanę powiadomienie mailowe. Przecież mogłem zapomnieć, ale powiadomienie przyszło. To bardzo wygodne. Trzecia funkcja to dostawa do ponad 189 krajów świata. I czwarta nowość – specjalna aplikacja Coral Club. Teraz na spotkania sprzedażowe czy rekrutacyjne możemy jeździć tylko ze smartfonem. Całe biuro mamy w kieszeni! Mówi nam to o zupełnie nowym podejściu kompanii do biznesu MLM – globalnym. Cieszę się, że 12 lat temu dokonałem taki właśnie wybór – dodaje Zalizetski.

W czym tkwi sukces i skąd zadowolenie liderów Coral Club? To Steve Jobs powiedział, że „Jeśli nie ma Cię w internecie, nie istniejesz”. I ten szczegół bardzo dobrze rozumie Alex Zalizetski: – Biznes MLM rozwija się znakomicie na całym świecie jako cały sektor. W ciągu ostatnich dwóch lat branża znacznie rozwinęła sposoby rekrutacji. Internet dominuje już prawie całkowicie. Przynajmniej w mojej strukturze. Steve Jobs miał rację  ale dzisiaj samo „istnieć” – to już stanowczo za mało. Trzeba umieć dobrze uzmysłowić sobie jaką korzyść dostają ludzie, gdy wybierają Ciebie jako „sponsora” i co mogą otrzymać w Twoim biznesie. Na rynku jest dużo firm MLM więc mądry wybór jest bardzo ważny, ale moje dwunastoletnie doświadczenie pokazuje, że w pierwszym etapie dystrybutor pracuje przede wszystkim z Tobą, a nie z firmą. Przede wszystkim to Ty jesteś MARKĄ. Ludzie idą do Ciebie. Kompania stanowi tylko instrument do zdobycia pieniędzy. 

Zwróćmy uwagę na temat rekrutacji. Na początku kandydat ogląda Twoje profile, na przykład na Facebooku, Instagramie, LinkedInie. Sprawdza jak żyjesz, jak pracujesz, gdzie przebywasz. Dlatego bardzo ważne jest filtrowanie setek fotografii i wiedza o tym, co dokładnie mówić o sobie w mediach społecznościowych i jak to wszystko opisywać – tłumaczy Alex Zalizetski.

Jak widać w dzisiejszej dobie nie wystarczy być szarym, pospolitym człowiekiem w internecie. Trzeba pozyskać umiejętność odpowiedniego wyróżnienia się w tłumie. Człowiek, a zwłaszcza lider w systemie MLM musi podobny do latarni, która innym ludziom pomaga znaleźć drogę i przyciąga partnerów. Trzeba się doskonalić, zapoznawać z nowinkami, uczyć się języków. To jest przepis na sukces.

Więcej informacji w artykule „Alex Zalizetski: przedsiębiorca nowego pokolenia”

Mogą Cię również zainteresować