Alexander FehérAlexander Fehér

Każdy w eskapadach znajduje coś dla siebie. Ale jedna rzecz w podróżach jest wspólna dla prawie wszystkich ludzi – uwielbiamy to robić! A co byście powiedzieli, gdybyśmy Wam pokazali świetny system do organizowania tanich podróży po całym świecie i w dodatku do generowania za ich pomocą ciekawych dochodów pasywnych? Długo byście się nad tym zastanawiali? To zastanawiajcie się dalej. Ci, którzy się nie wahają tylko robią, już z tego korzystają. Na całego!

Taki biznes turystyczny prowadza do Polski Alexander Fehér, mieszkaniec słowackich Koszyc, który całe swoje życie starał się pracować i gromadzić majątek, aby zabezpieczyć siebie i swoją rodzinę. To m.in. dlatego teraz tak ceni sobie system network marketing i sprzedaż bezpośrednia. Jest człowiekiem uzdolnionym technicznie i ambitnym. Już od dziecka interesował się fotografią i filmowaniem, grał w zespole dętym, a z zawodu został radiologiem czyli fotografem w służbie zdrowia. Zajmował się tym do momentu obalenia na Słowacji reżimu. Uwielbia amerykańskie, luksusowe samochody, dobre węgierskie jedzenie i domowej produkcji wędliny w czym specjalizował się jego ojciec. Ponad 20 lat prowadzi własny biznes w zakresie handlu i usług. Udało mu się stworzyć renomowaną na słowackim rynku firmę.

Wraz z moją małżonką uwielbiamy podróżować. Jeździmy i latamy po całym świecie, poznajemy nowe miejsca, kultury i narody. I mimo ograniczonej znajomości języków obcych podróżujemy już ponad 10 lat kupując wakacje online – mówi o swoich zainteresowaniach Alexander.

Maciej Maciejewski: Jak wygląda pana historia z projektem FIREFLIES? Jak to się zaczęło? Jaka jest idea tego przedsięwzięcia?

Alexander Fehér: Na początku FIREFLIES i MLM były dla mnie zagadką. Mimo tego, że jako handlowiec słyszałem przecież wcześniej o marketingu sieciowym, nigdy jednak nie zgłębiałem tego tematu. Moja małżonka usłyszała o projekcie turystycznym, wtedy jeszcze nazywał się SWISS HALLEY i kupiła duży pakiet life, a ponieważ ja byłem wtedy w podróży służbowej, sama wybrała także miejsce pierwszej wycieczki i tak polecieliśmy do Meksyku za kupony podróżne, tak zwane vouchery. Oczywiście krążyły mi po głowie myśli, że ją później wyśmieję za ten zakup... ale było odwrotnie. Trafiliśmy do przytulnego, pięciogwiazdkowego hotelu z super allinclusive w centrum Cancun, gdzie byliśmy witani tequilą, której wypiłem przez dwa tygodnie chyba wiadro. Na koniec zostałem zbesztany, że to za mało. Muszę przyznać, że bardzo mi się to podobało. Nasi znajomi z Czech wyjechali w tym samym terminie w to samo miejsce z innym biurem podróży i zapłacili o 1500 euro więcej za hotel położony aż 25 km od centrum miasta. To mnie zaciekawiło…

Alexander FehérAlexander Fehér

Wszystko zaczęło się po powrocie do domu, kiedy małżonka powiedziała mi: „a teraz niech tylko te pieniądze wrócą do nas”. To był początek mojego zainteresowania FIREFLIES i marketingiem sieciowym. Dzisiaj oboje mamy wykupiony wielki pakiet life i każde z nas ma swoją sieć. Podróżowaliśmy z FIREFLIES już kilkakrotnie na kilkudniowe oraz dłuższe wyjazdy i zawsze było tanio a przede wszystkim komfortowo.

Idea jest bardzo prosta. Nasi znajomi i współpracownicy wiedzą o naszym wyjeździe na urlop. Po powrocie jeszcze pełni pozytywnych emocji i doświadczeń opowiadamy dookoła jak dobrze się tam czuliśmy, ale także z kim podróżowaliśmy. Jeżeli znajomi Waszych Czytelników także zaczną z nami podróżować – FIREFLIES wszystkich za taką pasywną reklamę wynagrodzi. Działa to jedynie wtedy, gdy wszyscy nasi klienci wracają zadowoleni do domu. Na ten niesamowity pomysł globalnego projektu, polegającego na zakupie podróży online z możliwością zarobku w marketingu sieciowym, wpadła firma SWISS HALLEY AG Phaphikon Switzerland w roku 2011, która zainwestowała w projekt ogromne środki finansowe. Jego administratorami, a aktualnie także współwłaścicielami, została grupa młodych, ambitnych entuzjastów, którzy wszystko prowadzą. Dzisiaj firma ma współpracowników i dystrybutorów w 77 krajach na wszystkich kontynentach świata.

Alexander FehérAlexander Fehér

Początki nie były łatwe. W portfolio znajdowało się mało hoteli, ilość podróżujących w 2012 roku wyniosła tylko 1028 osób, ale już w 2014 roku było 69 900 zadowolonych klientów a prognoza na rok 2015 zakłada 130 000 klientów. Na początku firma oferowała jedynie zakwaterowanie na całym świecie, ale z czasem zakres usług zaczął się powiększać, np. o całodobową infolinię w ojczystym języku klienta, na którą można zadzwonić z jakimkolwiek problemem – dzisiaj działa już w 11 językach, także w języku polskim. W miarę rozwoju projektu otwierały się nowe możliwości a firma do dzisiaj niezmiennie uwzględnia opinie i pomysły swoich klientów.

Wraz ze zmianą nazwy na FIREFLIES w roku 2014 dodaliśmy usługi dla bardziej wymagających klientów, np. doszła możliwość zakupu biletów lotniczych, transportu z lotniska do hotelu, wejściówek i biletów na lokalne atrakcje, wyjazdu na narty w sezonie a w planie jest o wiele więcej. Już w maju bieżącego roku firma wprowadziła nowość – zniżkowe kupony na zakwaterowanie, które będą częścią zakupionego pakietu. Ale najważniejsze w tym wspaniałym projekcie polegającym na komfortowym i tanim podróżowaniu, co najbardziej interesuje ludzi, także i mnie jest to, że ma się możliwość zarabiania. Można powiedzieć, że dzisiaj podróżuje się z FIREFLIES „za darmo” a jeśli ktoś zaangażuje się w to zawodowo, to może zarabiać wielkie pieniądze i realizować swoje życiowe marzenia.

Alexander FehérAlexander Fehér

Maciej Maciejewski: Jakie konkretnie produkty firma oferuje ludziom i czym się one charakteryzują? Co je odróżnia od innych podobnych, dostępnych na rynku?

Alexander Fehér: Nasza firma oferuje możliwość tanich i komfortowych podróży zakupionych przez internet, z dodatkową możliwością dobrego zarobku. Jesteśmy specjalistami jeżeli chodzi o zakwaterowanie, mamy w ofercie ponad 500 000 hoteli na całym świecie, a do końca tego roku liczba ta ma się zwiększyć do 800 000 miejsc noclegowych. I sami wybieramy co nam najbardziej odpowiada. Od innych, podobnych firm różnimy się tym, że mamy w naszej ofercie także bilety lotnicze i inne usługi, np. transport z lotniska do hotelu i z hotelu na lotnisko, ewentualnie z hotelu do hotelu lub dojazd do lokalnych atrakcji, zabytków, koncertów itp. Do końca tego roku planuje się możliwość zakupu online wstępu do tych lokalnych atrakcji. Oczywiście infolinia w ojczystym języku, na którą można zadzwonić w czasie wyjazdu i rozwiązać każdy powstały, ewentualny problem. Telefoniczna obsługa klienta, która odpowie na wszystkie pytania przed wyjazdem na urlop oraz mnóstwo usług w przygotowaniu, których podobne firmy nie oferują. Inaczej mówiąc, będziecie – również w Polsce – mieli własne internetowe biura podróży.

Oferujemy możliwość rozpoczęcia biznesu i uzyskania dobrych zarobków, a to jedynie za podróżowanie z nami. Jeżeli człowiek kupi jeden z 3 produktów – tzw. pakietów turystycznych, które można wykorzystać na swój urlop, stanie się członkiem firmy i może zarabiać. Oprócz tego w czasie, kiedy jest się naszym członkiem, można korzystać ze wszystkich korzyści, które daje nasz portal internetowy podczas wyjazdów służbowych, pobytów w SPA, długich weekendów czy urlopów z rodziną.

Maciej Maciejewski: Jak wygląda i działa w FIREFLIES plan marketingowy?

Alexander Fehér: Ze względu na to, że w naszej firmie można zarabiać, konieczne jest, aby system był zamknięty a warunkiem członkostwa jest zakup jednego pakietu – jednego wyjazdu. Tutaj mamy trzy możliwości. Basic Pakiet – krótki urlop np. w Chorwacji, Smart Pakiet – rodzinny urlop w Europie, 7-11 dniowy lub Life Pakiet – egzotyczny urlop 12-16 dniowy. Co zawierają te pakiety? Basic Pakiet – krótki urlop np. w Chorwacji zawiera 1 voucher o wartości 280 USD + 10 kuponów zniżkowych /1szt. – 23,6 USD/, które można wykorzystać przy zakupie wyjazdu, członkostwo na 1 rok i przez ten okres dodatkowa zniżka w wysokości 4,1% od podstawowej ceny przy rezerwacji noclegu. Voucher trzeba wykorzystać w ciągu roku. Cena tego pakietu wynosi 516 USD + 1,4% opłata bankowa, razem 524 USD. Smart Pakiet zawiera np. 3 vouchery o wartości 960 USD + 30 kuponów zniżkowych /1szt. – 23,6 USD/, które można wykorzystać przy zakupie wyjazdu, członkostwo na 5 lat i przez ten okres dodatkowa zniżka w wysokości 8,3% od podstawowej ceny przy rezerwacji noclegu. Vouchery trzeba wykorzystać w ciągu 1 roku. Można je wykorzystać wszystkie 3 razem albo każdy osobno Przy pakiecie Basic i Smart może z nami podróżować 9 osób i wszyscy mogą korzystać ze wszystkich udogodnień. Cena tego pakietu wynosi 1548 USD + 1,4% opłata bankowa, razem 1570 USD. Life Pakiet zawiera 7 voucherów o wartości 1988 USD + 70 kuponów zniżkowych /1szt. – 23,6 USD/, które można wykorzystać przy zakupie wyjazdu, członkostwo na 99 lat i przez ten okres dodatkowa zniżka w wysokości 12,4% od podstawowej ceny przy rezerwacji noclegu. W tym przypadku mamy egzotyczny urlop lub dwa urlopy rodzinne, ponieważ 7 voucherów można wykorzystać do 2 lat. Oczywiście można je dowolnie łączyć 1 do 6 lub 3 do 4 lub razem wszystkich 7. Ten pakiet jest najdroższy, najlepszy i najkorzystniejszy. Mamy największe zniżki i możemy wysłać na urlop 10 osób, a sami nie musimy wyjeżdżać. Life Pakiet można dziedziczyć a w marketingu daje nam możliwość szybszego osiągnięcia kolejnych poziomów kariery, czyli możemy więcej zarobić. Cena pakietu wynosi 3612 USD + 1,4% opłata bankowa, razem 3663 USD.

Maciej Maciejewski: Co w takim razie człowiek może osiągnąć pod kątem biznesowo-mentalnym współpracując z FIREFLIES? Krótko – co ja z tego będę miał?

Alexander Fehér: FIREFLIES oferuje 8 źródeł dochodu w zależności od osiągniętego poziomu kariery. 51% prowizji z zakupu produktów w sieci jest wypłacane w postaci wynagrodzenia i dzieli się na następujące bonusy:

Premia bezpośrednia to 5%. Premia jest natychmiast wypłacana dystrybutorowi, który zarejestrował nowego członka bezpośrednio w swojej linii. Jest wypłacana z każdego produktu FIREFLIES. No i prowizja matrycowa 15,6 %. Do niedawna była ona kumulowana, ale dzisiaj jest już wypłacana natychmiast. Wysokość prowizji do poziomu złotego lidera założyciela zależy od poziomu kariery. Jest to jeden z najbardziej interesujących dochodów, głównie dla nowych członków projektu. Poza tym prowizja matrycowa dla nowych dystrybutorów – już na poziomie 0 dystrybutor otrzymuje wynagrodzenie 8,6% z wartości produktu co znaczy, że na tym poziomie wynagrodzenie w sumie wynosi 13,6%. Generują się więc bardzo fajne pieniądze które można łatwo zarobić.

Na kolejnych poziomach kariery prowizja matrycowa wynosi – CKD 13,6%, złoty lider 14,6%, złoty lider założyciel 15,6%. Oczywiście różnice między bonusami są wypłacane dystrybutorom na poszczególnych poziomach kariery. Jeszcze premia za głębokość – 18% z produktów po osiągnięciu najwyższego poziomu kariery. Mamy 10 poziomów kariery:

Aktualnie najwyższy osiągnięta pozycja w naszym systemie to 6-ty poziom platynowego lidera, który osiągnęło sześciu dystrybutorów. Dwóch z Węgier, dwóch ze Słowacji oraz dwóch z Rosji. Przełomową pozycją jest poziom 4 złoty lider, gdzie wynagrodzenie znacznie wzrasta:

Na powyższym przykładzie widzi pan, że możliwości zarobku w naszej firmie są bardzo interesujące. Poziom złotego lidera dla firmy oraz dystrybutora jest przełomowy, a przy takim wynagrodzeniu można całkowicie poświęcić się temu biznesowi jako głównemu źródłu zarobku.

Żeby osiągnąć sukces i szczyt kariery wystarczy, abyśmy mieli w sieci na początku 3 a później maksymalnie 6 aktywnych dystrybutorów.

Maciej Maciejewski: Wiem, że to nie wszystkie dostępne bonusy. Proszę o więcej szczegółów.

Alexander Fehér: Jest jeszcze dodatkowa premia za głębokość 3%, Jest to dodatkowy bonus dla najlepszych dystrybutorów od poziomu złotego lidera. Premia za dopasowanie – 13%. To premia ze sprzedaży przez dystrybutorów w sieci, wypłacana od 3 poziomu z bezpośredniej premii i prowizji za głębokość dystrybutora we własnej grupie – maksymalnie 13 aktywnych poziomów mojej grupy na miesiąc a z każdego maksymalnie 1%. Premia za zdobywanie liderów – 3,3 %, to premia wypłacana od poziomu złotego lidera założyciela, stanowi bonus z wynagrodzenia tych dystrybutorów, którzy zrównali się z poziomem kariery danego dystrybutora lub go wyprzedzili. Jeszcze auto bonus – 3%. To bonus na zakup samochodu. Bonus kumuluje się od poziomu złotego lidera i nalicza się z całego zysku grupy dystrybutora, a po osiągnięciu 5000 USD można te pieniądze wykorzystać na zakup nowego lub używanego auta a z dalszych zysków z auto bonusu spłacać leasing. To tego dochodzi premia udziału kapitałowego – 2,11%. To premia dla najlepszych dystrybutorów, oferuje kapitałowy udział w firmie, ustala ją kierownictwo FIREFLIES. Poza tym kupony podróżne – to nowy rodzaj wynagrodzenia, istniejący od tego roku, gdzie najlepsi dystrybutorzy raz na pół roku mają możliwość wygrania ekskluzywnego wyjazdu dla 2 osób.

Maciej Maciejewski: Skoro już wiem, co z tego mogę mieć, to proszę mi powiedzieć ile mnie to będzie kosztowało.

Alexander Fehér: Roczna opłata dystrybutorska to 49 USD. To roczna opłata dla dystrybutorów, którzy zdecydowali się zarabiać z nasza spółką. Każdy, kto ją opłaci, ma przydzielone własne internetowe biuro. W zamian mamy pasywny dochód – 4,5%. To wynagrodzenie, dla którego ja sam zdecydowałem się zostać członkiem i dystrybutorem tej spółki. To dochód z podróżowania wszystkich zarejestrowanych członków do nieskończonej szerokości i głębokości we własnej sieci. Ten dochód firma planuje w przyszłości zwiększyć do 15%.

Powiem jeszcze o zasadach wypłacania prowizji. 90% wszystkich przychodów wypłaca się na konto i można je wykorzystać w gotówce. 10% przychodów wypłaca się na tzw. Travel Card, którą dystrybutor może wykorzystać na zakup dowolnego produktu z firmy FIREFLIES. Terminy wypłat w firmie są 5-go i 20-go dnia każdego miesiąca, czyli dwa razy w miesiącu. Przy każdej operacji kartą pobiera się opłatę w wysokości 1,4%.

Maciej Maciejewski: A co z edukacją?

Alexander Fehér: Bardzo ważne są tutaj profesjonalne konferencje, które organizowane są przez zarząd spółki dwa razy w roku. Informuje się o nich pod adresem www.fireflies.com/pl/. Poza tym mamy dużo szkoleń i regularnych spotkań. Raz na dwa miesiące organizuje się spotkania dystrybutorów, podczas których prezentuje się nowości i sukcesy spółki, regularnie organizuje się też regionalne spotkania, skierowane przede wszystkim do nowych i przyszłych dystrybutorów. Raz w tygodniu w poszczególnych regionach i okręgach są przez złotych liderów organizowane prezentacje, stosownie do wielkości grupy i ilości nowych zainteresowanych. Podczas prezentacji omawia się także kwestie organizacyjne a w szczególności kwestie pomocy i szkolenia nowych dystrybutorów.

Nasze spotkania i prezentacje to najlepszy sposób przekazywania informacji, doświadczeń oraz budowania zaufania.

Maciej Maciejewski: Dzisiaj mamy wiele możliwości pozwalających nam zarabiać pieniądze – etat, biznes tradycyjny, franchising… Dlaczego pana zdaniem ludzie powinni działać w marketingu sieciowym?

Alexander Fehér: To bardzo dobre pytanie. Ja prowadzę biznes tradycyjny już ponad 20 lat. Mam sklep stacjonarny dobrze znany w moim regionie, ze specyficznym towarem. Uzyskanie zaufania klienta jest podstawą w każdym biznesie, aby klient wychodził z uczuciem, że swoje ciężko zarobione pieniądze zostawił w dobrym miejscu. Wtedy powróci. Wcześniej nigdy nie interesowałem się systemem network marketing ale dzisiaj wiem, że jest to dla mnie najbardziej odpowiednia metoda handlu.

MLM ma z góry określone zasady i prawa, których nikt nigdy nie może zmienić, a karierę można osiągnąć jedynie po ich spełnieniu. Jestem przekonany, że jest to jeden z najsprawiedliwszych systemów wynagradzania i osiągania stopni kariery.

Jeżeli robię to z sercem, ludzie to czują. To nieprawda, że w MLM jestem wolny i nie muszę pracować. Budowanie swojej kariery to ciężka praca, ale tak samo jest w przypadku prowadzenia sklepu i w każdym innym biznesie. Bardzo ważna jest pomoc sponsorów, właścicieli... To, że zawsze można na kimś polegać, zawsze ktoś poda pomocną dłoń. Lubię swoją pracę a przede wszystkim muszę ją rozumieć. Jeżeli nie jestem o czymś przekonany, nie robię tego. Ale rozmyślanie i rozmowy o słonecznych plażach, wspaniałych wspomnieniach z urlopów, cieszenie się morzem i palmami a jednocześnie zarabianie na tym – sam pan przyzna… czy to nie rewelacyjna praca? Jeżeli ktoś nie jest zadowolony z tego co robi, powinien mieć chociaż jedną, inną alternatywę. MLM jest właśnie tą możliwością, która daje każdemu alternatywę zmiany czegoś w swoim życiu.

Maciej Maciejewski: W jakim kierunku według pana będzie się rozwijał system MLM?

Alexander Fehér: Myślę że taka biznesowa metoda będzie istniała zawsze, ponieważ to najlepszy sposób na dostarczenie dobrego towaru i usług bezpośrednio do użytkownika. Jak będzie się rozwijać FIREFLIES? Jak będzie w Polsce? To mnie interesuje najbardziej. Każdy lubi mieć wszystko tanio i komfortowo a FIREFLIES dokładnie to oferuje. Dzisiaj mamy 70% ofert taniej niż konkurencyjne portale turystyczne. To ciekawe, że na polskim rynku mamy dzisiaj tylko 100 zarejestrowanych członków a przecież Polacy, tak jak wszyscy, przykładają wagę do tego ile i za co płacą! Ludzie, którzy się u nas rejestrują nie mogą nic stracić. Mogą zakupić jeden wyjazd z naszą firmą, ale mogą zyskać o wiele więcej… nowe znajomości i doświadczenia, nowi przyjaciele, stały dochód.

Widok twarzy właścicieli naszej firmy mówiących o sukcesach i planach spółki dają mi pewność, że ten projekt ma wielką przyszłość. Każdy chciałby być na szczycie w firmach jak MICROSOFT, APPLE, ale kiedy one zaczynały i nie były znane, na pewno nie kupiłby pan ich akcji. Prawda? Teraz istnieje szansa dojść na szczyt z marką FIREFLIES. Czy to ryzykowne?

Przyłączcie się do nas... A kiedy chociaż raz wyjedziecie z nami w podróż sami stwierdzicie, że z nami podróżuje się najkorzystniej i najlepiej!

Nasza firma do teraz skupiała się głównie na dobrym marketingu i handlu. W kolejnych latach będzie się koncentrować głównie na ulepszaniu strony internetowej i poszerzaniu oferty o nowe usługi dla podróżujących, jak możliwość wykupienia online ubezpieczenia podróżnego, wypożyczalni samochodów, wycieczki i rejsy łodziami, wynajem willi w różnych lokalizacjach na całym świecie oraz współpraca z Tripadvisor jako największym, opiniotwórczym, oceniającym portalem turystycznym na świecie. Celem spółki jest, aby każdy turysta był zadowolony i mógł wybierać komfortowe, dogodne usługi według własnego uznania – od wyjścia z domu na urlop aż po powrót do domu. I to wszystko za pomocą naszego portalu.

Maciej Maciejewski: Dziękuję za rozmowę.

W tym biznesie najlepiej poprowadzi Cię:

Alexander Feher

tel.: +42 190 521 70 00

e-mail: fehersani@gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/www.firefliespolska.eu