Zacznijmy od miejsca. Srebrna Góra jest jak Head & Shoulders – dwa w jednym. Położone na skraju Gór Sowich przepiękne, niezwykle klimatyczne miejsce i świetny hotel z fajnym zapleczem szkoleniowym, bardzo smaczną kuchnią i przesympatyczną obsługą (Hotel Srebrna Góra). Obok hotelu jest co zwiedzać po konkretnej porcji edukacji – Twierdza Srebrna Góra. Świetne miejsce na szkolenia MLM zorganizowane dla kilkudziesięciu osób. Polecamy mocno.

Natomiast Akuna jak zawsze… Bez zmian. jest dla swoich współpracowników jak wino – im starsza, tym smaczniejsza. I droższa sercu, podniebieniu oraz portfelom. Zobaczyliśmy to naszym reporterskim zoomem 10 października 2015 roku w Srebrnej Górze, gdzie wzięliśmy udział w szkoleniu struktury wiceprezydenta Grzegorza Rutkowskiego.

Zaczęło się od przywitania gości i przedstawienia planu spotkania, a dokonała tego Katarzyna Gryga, która poprowadziła już wszystko do końca. Jak przystało na biznes propagujący trend health & wellness pierwszy poważny wykład poprowadził Jerzy Maslanky – wielki propagator medycyny ekologicznej. Jego prelekcja zatytułowanaSuplementacja. Konieczność czy moda?” wywróciła na temat zdrowia wszystko co słyszeliśmy do tej pory do góry nogami…

Potem menedżerowie budujący swój prywatny network marketing w oparciu o współpracę z firmą Akuna pochwalili się osobistymi przypadkami zdrowotnymi. Opowiadali jaki wpływ na ich organizmy ma stosowanie produktów znajdujących się w ofercie firmy. Następnie Bogumiła Cichocka zrobiła wszystkim power speech zatytułowany „Dlaczego MLM?” a Agnieszka Liszka i Jan Podowski mówili o wytrwałości. Bo to jest cecha prawdziwych zwycięzców. Na zakończenie pierwszej części szkolenia Maciej Maciejewski, redaktor naczelny „Network Magazynu” zaprezentował swój autorski program o najlepszym obecnie alternatywnym sposobie kumulującym ludziom pieniądze – „Biznes XXI wieku”. Po przerwie edukowała Anna Tubicz, a jej prelekcja zatytułowana była „Koncentracja – klucz do życia po mistrzowsku”.

Po niej w imieniu zarządu i całej firmy Akuna przemówił Marcin Maciąg, country manager Akuna Polska, a tuż przed ostatnim wykładem, nie mogło zabraknąć oczywiście iście rodzinnego nastroju, który swoimi prelekcjami wytworzyli mistrzowie marketingu sieciowego, którzy odnieśli w branży ogromny sukces – małżeństwo numer 1 w tym projekcie – wiceprezydenci Leokadia i Janusz Gabryniewscy. Spotkanie zamknął świetnym przemówieniem motywacyjnym wiceprezydent Grzegorz Rutkowski.

Po szkoleniu miała miejsce uroczysta kolacja z zabawą i muzyką, a na drugi dzień zaraz po śniadaniu ekipa Akunowiczów ze struktury Rutkowskiego udała się na pieszą wycieczkę i zwiedzanie Twierdzy Srebrna Góra. Nastrój i zdrowie dopisało wszystkim, więc po takiej dawce edukacji i ruchu na świeżym powietrzu teraz zapewne wyniki tej grupy zostaną zwiększone kilkukrotnie, czego oczywiście wszystkim życzymy.