III plan marketingowy w FM GROUP

przez Katarzyna Wagner

Gorący news. Wczoraj, 25 maja 2013 roku, podczas Międzynarodowego Szkolenia Motywacyjnego FM GROUP World, po raz pierwszy została oficjalnie ogłoszona informacja, że w najbliższych miesiącach FM GROUP World zamierza rozszerzyć swój plan marketingowy.

Lider Team New Business GenerationLider Team New Business Generation

Kolejne Międzynarodowe Szkolenie Motywacyjne FM GROUP World za nami. Obszerny fotoreportaż z tego wydarzenia opublikujemy niebawem, a dzisiaj mamy dla Was gorący news, o którym dowiedzieliśmy się raptem kilka godzin temu. Wczoraj firma FM oficjalnie ogłosiła informację, że w najbliższych miesiącach rozszerzy swój system naliczania prowizji. Powstanie III plan marketingowy z 5 nowymi poziomami efektywności.

Rentierzy.fmRentierzy.fm

Jak ogłosił wczoraj ze sceny Artur Trawiński, w związku z tym zwiększy się również pula środków na wynagrodzenia. Po wprowadzeniu III planu marketingowego FM będzie przeznaczać na prowizje dla swoich dystrybutorów aż 33% globalnego obrotu punktowego FM GROUP World. Jednocześnie zamierza wprowadzić nowy, międzynarodowy program motywacyjny, wzmacniający struktury na poziomach perłowej i amarantowej orchidei, umożliwiający uzyskanie wyższych prowizji.

Mogą Cię również zainteresować