10 lat Nature’s Sunshine w Polsce

przez Adrian Golański

W styczniu br. na uroczystej gali 10-lecie działalności świętowała firma Nature’s Sunshine. Sympatycy tej network marketingowej spółki szczelnie wypełnili salę konferencyjną hotelu Narvil. Na zimowej konferencji pojawiło się prawie 900 klientów i dystrybutorów NSP.

10 lat to w MLM wieczność. W takim czasie na rynku pojawia się i znika kilkadziesiąt firm z branży. Nature’s Sunshine od 2010 konsekwentnie rozwija się zrzeszając coraz więcej klientów i dystrybutorów. Od 10 lat klienci wybierają tę firmę ze względu na najwyższą jakość produktów oraz niezmienny plan kompensacyjny. Jeżeli wziąć pod uwagę, że na świecie firma działa już 48 lat, możemy śmiało przewidywać świetlaną przyszłość polskiego oddziału NSP.

Styczniowa gala była największym spotkaniem sympatyków Nature’s Sunshine w historii jej istnienia na terenie Polski. W Serocku pojawili się klienci z całej Europy, a z konferencyjnej sceny głos zabrali między innymi wiceprezydent firmy Bryant Yates oraz dyrektor generalny Grzegorz Małachowski. Firma przedstawiła ambitne palny na najbliższy rok, które obejmują ekspansję do krajów Unii Europejskiej oraz wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów. To wszystko pod zupełnie nowym brandem, który miał swoją premierę właśnie na zimowej konferencji.

Bryant YatesBryant Yates

– Dziękuję każdemu z Was za wspaniałe 10 lat i zapewniam, że to dopiero początek wspaniałych sukcesówmówił Bryant Yates. Styczniowe spotkanie klientów Nature’s Sunshine swoimi wykładami uświetnili przedstawiciele Polskiego Towarzystwa Medycyny Sportowej oraz Instytutu Integracji Medycyny. Obecność postaci ze świata medycyny to już tradycja konferencji NSP.

Również tradycyjnie nagrodzono najlepszych dystrybutorów z ostatniego półrocza. Na scenie pojawiło się ponad 300 nowych liderów i dyrektorów. Firma rozdała zaproszenia na wycieczki do USA (Rising Star) oraz Meksyku (I-Inspire). Nowi dyrektorzy podzielili się wiedzą o sukcesie w MLM wygłaszając 15-to minutowe wystąpienia.

Po zimowej konferencji wszyscy klienci NSP z niecierpliwością i entuzjazmem patrzą w przyszłość. Styczniowa gala to bez wątpienia wstęp do kolejnych 10 lat sukcesów. Jak było? Zobaczcie sami!

Mogą Cię również zainteresować