Premiera tabletu Apple

przez Tomasz Zawada

W ubiegłym tygodniu zadebiutował nowy produkt firmy Apple – tablet iPad. Przez media całego świata przetoczyła się fala informacji na tego długo wyczekiwanego gadżetu spod znaku jabłuszka.

iPad jest określany przez niektórych przerośniętym iPhonem bo rzeczywiście przypomina jego przerośniętego brata bliźniaka. Posiada również dotykowy ekran i działają na nim wszystkie znane z AppStore aplikacje stworzone dla iPhone.

Tablet ma 1,27 cm grubości i ekran o przekątnej 9,7 cala. W zależności od wersji ma 16, 32 lub 64 GB pamięci. Najtańsza wersja ma kosztować w Stanach Zjednoczonych 499 USD.

Komentarze na temat nowego urządzenia są bardzo różne, od entuzjastycznych, które wieszczą, że wymiecie on konkurencję w postaci netbooków i czytników ebooków, takich jak Kindle aż po sceptyczne, punktujące, że nowe dziecko Steve’a Jobsa nie obsługuje technologii flash (obsługującej video w internecie) i nie ma wejścia USB czy choćby slotów kart pamięci. Warto zajrzeć tutaj, żeby zobaczyć kilka złośliwych uwag pod adresem iPada.

A co Wy myślicie? Czy jesteśmy świadkami narodzin nowego hitu Apple?

Mogą Cię również zainteresować