Zawodowcy e-commerce na roadshow Akademii Unity

przez Joanna Bucior

Na scenie sami praktycy branży. Na widowni ci, dla których sprzedaż internetowa to codzienna praca. W roli głównej e-commerce. 20 maja br. rusza wiosenna edycja cyklu bezpłatnych konferencji „E-commerce w Praktyce”. Zapisy trwają!

Od wielu lat doradzają polskim e-sklepom, jak skutecznie poruszać się po e-rynku. W czasie bezpłatnych konferencji Akademii Unity odwiedzą pięć największych polskich miast (20 maja Kraków, 21 maja Wrocław, 22 maja Poznań, 23 maja Gdańsk oraz 24 maja Warszawę), aby spotkać się w terenie z lokalnymi przedstawicielami branży e-commerce.

Kogo zobaczymy wśród zawodowych znawców sprzedaży internetowej? O tym, dlaczego klienci nie decydują się na zakupy w sklepie internetowym i jak ich zatrzymać, by wydatki na reklamę okazały się trafioną inwestycją, opowie Anna Rak z Trusted Shops. W temacie promocji rad udzielał będzie też Dariusz Kieda z Grupy Unity, który wyjaśni korzyści płynące z content marketingu i szerokiego SEO. Niezależnie od wybranej formy reklamy należy poruszać się w granicach prawa. Dlatego o tym, jak korzystać z danych osobowych klientów w akcjach marketingowych, nie łamiąc przy tym prawa, wyjaśni radca prawny Marianna Poproch-Wesołowska. Ze świata reguł do świata logistyki przeniesie uczestników Natalia Koszczyczarek z Sendit.pl, która zajmie się tematem optymalizacji kosztów przesyłek.

Po raz pierwszy uczestnicy roadshow będą mieli także okazję wysłuchać duetu Mariusza Wesołowskiego (Mariuszwesolowski.pl) oraz Sławomira Rajcha (Srajch.pl), którzy na „planecie e-biznesu i księżycu miękkich kompetencji” mogą spokojnie czuć się gospodarzami. Na co dzień szkolą graczy e-rynku, a w czasie konferencji Akademii Unity zajmą się e-commerce czterech P: praktycznym, premiowanym, potrzebnym, przyszłości.

reklamareklama

Uczestnicy roadshow wysłuchają też m.in. Krzysztofa Bartnika z eKomercyjnie.pl oraz Krzysztofa Murzyna – stratega i trenera biznesowego z Grupy Unity, który doradza takim liderom branżowym jak Leroy Merlin czy EURO RTV AGD. 

Udział w konferencji jest bezpłatny – wystarczy rejestracja. Aby wziąć udział w roadshow Akademii Unity, należy zarejestrować się przez formularz na stronie www.akademiaunity.pl/ecommerce4. Tam też znajdują się najnowsze informacje dotyczące agendy i miejsc spotkań.

Patronami medialnymi wydarzenia są: Network Magazyn, eKomercyjnie.pl, Ecommerce.edu.pl, Dziennik Internautów, Marketing przy Kawie, Wspieram-biznes.eu, Mam Startup, Marketer+, Marketingowiec.pl, Nowy Marketing, Ebo.edu.pl, Decyzje-IT.pl.

Mogą Cię również zainteresować