źródło: Gigacon.orgźródło: Gigacon.org

Uczestnicy spotkania CRM GIGACON 2013 będą mogli posłuchać interesujących wykładów, a występujące firmy i ich specjaliści zademonstrują zalety i możliwości promowanych narzędzi oraz specyficzne know-how w zakresie Customer Relationship Management.

Proponowane sesje tematyczne:

  • System CRM a prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
  • Social CRM
  • Zarządzanie projektami CRM
  • Integracja systemów CRM i ERP
  • Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
  • E-business, E-commerce
  • CRM w modelu Cloud
  • Call Center w rozwiązaniach CRM
  • Outsourcing CRM
  • Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
  • Mobilny CRM
  • Jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM?

Konferencja skierowana jest do szerokiego kręgu odbiorców odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i marketingową w firmach. Zapraszamy więc w szczególności osoby zainteresowane rozwojem i informatyzacją przedsiębiorstw, kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych oraz administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osoby zajmujące się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM.

Organizatorzy zapewniają:

  • komplet materiałów konferencyjnych,
  • przerwę kawową,
  • możliwość konsultacji z ekspertami i przedstawicielami firm dostarczających rozwiązania związane z centrami danych oraz pamięciami masowymi.

Uwaga!

Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, organizator ma prawo odmówić przyjęcia zgłoszenia rejestracyjnego przedstawicielom firm posiadających rozwiązania związane z tematyką konferencji. Firmy zainteresowane promocją rozwiązań na konferencji zapraszamy do kontaktu: http://gigacon.org/crm-gigacon_kwiecien2013/warszawa

Koordynator projektu:

Małgorzata Kulesza
tel.: 22 427 37 10
fax.: 22 244 24 59
malgorzata.kulesza@software.com.pl

Czas i miejsce konferencji:

16 kwiecień 2013, godz. 09:15, hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Warszawa, Polska.

reklamareklama