Wykład Piotra Zarzyckiego w ramach Instytutu Edukacji MLM Wykład Piotra Zarzyckiego w ramach Instytutu Edukacji MLM

Młodzi adepci marketingu sieciowego, a nawet Ci, którzy budują ten biznes długo, ale wciąż nie wiedzą co zrobić, aby zarabiać tyle co mistrzowie, powinni uczyć się od mistrzów. Od tych, których czeki prowizyjne opiewają na najwyższe kwoty, jakie są w tej branży notowane. Powinni uczyć się od tych, którzy szerzą przekaz o idei, możliwościach i technikach biznesu MLM w sposób naprawdę rzetelny, a przede wszystkim kompetentny. Niech się uczą i budują wzrost sektora, bo do zrobienia wciąż jest sporo…

Niedawno rozmawiałem o rozwoju branży z Mirosławem Luboniem, dyrektorem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Powiedział: „Najświeższe dane pokazują, że obroty sektora mają tendencję rosnącą. Naturalnie, coroczne wzrosty są najwyższe na stosunkowo młodych rynkach, czyli w krajach Ameryki Łacińskiej, Azji Południowo-Wschodniej, czy – bliżej nas – w Rosji i na Ukrainie. I to te właśnie regiony zaczną wkrótce dominować w statystykach WFDSA. Na tym tle polski rynek sprzedaży bezpośredniej wypada całkiem nieźle, bo szóste miejsce w Europie to dobra pozycja, choć – biorąc pod uwagę zaledwie 1% udział w obrotach całego handlu detalicznego w Polsce widać, że jest jeszcze sporo miejsca na wzrost.” Więc na co czekać? Rynek jest. Nauczycieli mamy. Narzędzia mamy. Pasje i marzenia, czyli potrzeby – zawsze będą. Tylko trzeba chcieć!

Otwarte warsztaty zorganizowane przez Instytut Edukacji MLM rozpoczynają swoje polskie tournee 23 listopada 2011 we Wrocławiu. 24 listopada odbędzie się to samo szkolenie w Poznaniu, 25 listopada w Katowicach, a 26 listopada finał w Warszawie. Wykłady prowadzi sam Piotr Zarzycki – mistrz z GTM21, członek elitarnego Klubu TOP Liderów MLM, autor dwóch poczytnych książek o marketingu sieciowym (trzecia pt.: „Dekalog MLM” będzie dostępna na rynku ok. 10 listopada br.). To człowiek, który z pewnością wie, jak zbudować MLM solidny i finansowo kompatybilny z naszymi marzeniami. Teraz możesz uczyć się i konsultować bezpośrednio u niego.

– Najlepszą reklamą dla naszych działań są sukcesy tych, którzy nam zaufali i zechcieli się uczyć od naszych trenerów. Nasz cel zahacza niemal o szaleństwo – tak jak kiedyś nazywano moją żonę Renatę i mnie Producentami Dyrektorów w Oriflame, tak teraz, dzięki pracy Instytutu Edukacji MLM chcemy „produkować” liderów dla wszystkich firm MLM. Zawsze mieliśmy wielkie cele, bo naszym zdaniem, tylko takie motywują do wielkiego wysiłku, a ten niezbędny jest do odniesienia sukcesu – powiedział nam Piotr Zarzycki.

PS. UWAGA!!! To nie jest zwyczajne seminarium. To nie network marketingowa łapanka w stylu Waffen SS na ul. Chmielnej w 1945! W każdym mieście może się szkolić maksymalnie 20 osób! Więc nie czekaj, zarejestruj się teraz w tym miejscu:

Rejestracja na szkolenie "Mistrzowie Sprzedaży – Techniki TOP Liderów MLM"

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma w prezencie najnowszą, pachnącą jeszcze drukarnią książkę Piotra Zarzyckiego – „Dekalog MLM. Praktyczny poradnik programowania biznesu”.

Nowa, trzecia z kolei książka Piotra Zarzyckiego Nowa, trzecia z kolei książka Piotra Zarzyckiego

Idea powołania Instytutu Edukacji MLM wzięła się z niekwestionowanej potrzeby korekty informacji, jaka jawi się w czasie przeglądania internetu w poszukiwaniu tej właściwej wiedzy z zakresu budowy biznesu MLM. Niemal każdego dnia nikomu nieznani w MLM młodzi ludzie, szukając wzrostu swojej popularności, a często również sposobu na zarabianie pieniędzy, piszą e-booki i sprzedają je w sieci jako poważnie wyglądające książki. Reklama, jak wiadomo, jest dźwignią handlu. Podobnie jest z amatorskimi szkoleniami i rozmowami przed kamerą wideo, publikowanymi później na YouTube”. Ilość informacji, która dociera do odbiorców za pomocą internetu jest już tak duża, że nowicjuszom w MLM ciężko połapać się w tym, kto ma rację i jak należy działać w marketingu sieciowym, aby osiągnąć prawdziwy sukces. Okazuje się, że internet, ze względu na łatwy dostęp do publikowania własnych koncepcji i teorii, z jednej strony jest świetnym narzędziem do dzielenia się pasjami i nawiązywania kontaktów, ale z drugiej tylko pogłębia panujący chaos w zakresie informacji o zasadach działania w branży DS/MLM.