Witryna LinkedIn w języku polskim

przez Piotr Mroziński

LinkedIn, największa na świecie sieć profesjonalistów licząca ponad 150 milionów użytkowników, uruchomiła swoją witrynę w wersji polskiej.

Ponad pół milliona użytkowników w Polsce oraz osoby, które dołączą teraz do LinkedIn, będą mogły wybrać wersję w języku polskim na swojej stronie głównej. Polska jest centrum rozwijającej się przedsiębiorczości i profesjonalizmu w Europie, zachowując przodującą pozycję gospodarczą w regionie od początku światowego kryzysu gospodarczego w roku 2008. Udostępnienie LinkedIn w wersji polskiej oznacza, że uczestnicy sieci mogą z niej korzystać w celach zawodowych i handlowych z większą swobodą komunikacji, współpracy oraz możliwością wymiany informacji zawodowych w języku ojczystym. Ariel Eckstein, dyrektor naczelny LinkedIn w Europie, zauważył: – Polska  przoduje gospodarczo w Europie, a uruchomienie sieci LinkedIn w wersji polskiej wzbogaci doświadczenie zawodowe jej użytkowników I rozszerzy wpływy polskich profesjonalistów.

Trzy główne branże reprezentowane obecnie przez polskich użytkowników LinkedIn to:

  • informatyka i usługi oprogramowania
  • bankowość
  • telekomunikacja

Zdaniem portalu, polska wersja uruchomiona po wersjach w języku czeskim, holenderskim, szwedzkim, rosyjskim, rumuńskim i tureckim, które wprowadzone były w ubiegłym roku, odzwierciedla nieustające zaangażowanie LinkedIn na rynku europejskim. Oprócz polskiej, siedemnastej wersji językowej, sieć LinkedIn działa w wersji angielskiej, francuskiej, niemieckiej, indonezyjskiej, włoskiej, japońskiej, koreańskiej, malejskiej, portugalskiej, rumuńskiej, rosyjskiej, hiszpańskiej, szwedzkiej, tureckiej, czeskiej i holenderskiej.

Założona w roku 2003 firma LinkedIn ułatwia kontakty specjalistom na świecie, pomaga im w zwiększaniu wydajności i osiąganiu sukcesów. LinkedIn ma ponad 150 milionów użytkowników na całym świecie, włącznie z członkami wyższych kadr kierowniczych wszystkich firm z listy Fortune 500, przez co jest największą na świecie siecią zawodowców w internecie. Firma posiada zróżnicowany model biznesowy i uzyskuje dochód z subskrypcji kont, rozwiązań rynkowych i rozwiązań w dziedzinie zatrudnienia. Siedziba główna LinkedIn mieści się w „Dolinie Krzemowej” w Kalifornii, a biura firmy są w różnych częściach świata.

Mogą Cię również zainteresować