Grad School Personal Statement Example Social Work Business Plan Template Bar Bachelor Thesis Tu Delft Cover Letter Sample Dubai Ap Research Literature Review Example My Wonderful Experience Essay

Twórcy największych internetowych sukcesów spotykają się w Polsce

przez Magdalena Rejent

Już po raz drugi do Polski przyjeżdżają twórcy największych i najbardziej dochodowych przedsięwzięć w internecie, takich jak Google, LinkedIn, AltaVista czy Monster.com, aby porozmawiać na temat przyszłości i możliwości rynku internetowego w tej części Europy.


Gospodarka elektroniczna w Polsce rozwija się szybciej niż pozostałe branże, tempo jej wzrostu w ciągu kilku kolejnych lat będzie dwukrotnie większe niż tempo wzrostu PKB. Polski biznes elektroniczny jest drugim największym rynkiem internetowym w Europie Środkowo-Wschodniej. Drzemie w nim duży potencjał inwestycyjny, dlatego przyciąga tak znane nazwiska i największe firmy.

Do Polski przyjedzie e-biznesowa liga mistrzów – przedsiębiorcy, którzy zarządzają największymi biznesami internetowymi na świecie. Okazją do spotkania będzie międzynarodowa konferencja „e-nnovation – more than experience” organizowana w dniach 10-11 października w Poznaniu przez Grupę Allegro. Do Polski przyjedzie Don Dodge, twórca pierwszej wyszukiwarki internetowej AltaVista, były dyrektor ds. rozwoju w Microsoft, który obecnie zarządza i doradza developerom projektującym dla Google. Na e-nnovation będzie można spotkać także Erica Ly – współzałożyciela LinkedIn, najpopularniejszego społecznościowego serwisu biznesowego skupiającego ponad 100 mln użytkowników na całym świecie, który w tym roku debiutował na nowojorskiej giełdzie. Wśród gigantów biznesu internetowego obecny będzie Jeff Taylor, założyciel i dyrektor zarządzający Monster.com. Jest to największy na świecie serwis rekrutacyjny, który obecnie działa w 30 krajach a miesięcznie odwiedza go 30 milionów użytkowników.


– E-nnovation to spotkanie doświadczonych praktyków, a także przedsiębiorców, którzy chcą się angażować i inwestować w gospodarkę elektroniczną w Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Alex Barrera, hiszpański inwestor i doradca w zakresie e-biznesu. – Polska jest bardzo aktywnym graczem na europejskim rynku internetowym, dlatego już po raz kolejny przedstawiciele największych marek przyjeżdżają tu, aby rozmawiać o rozwoju tej części gospodarki – mówi Magdalena Krukowska, dyrektor Ddziału komunikacji korporacyjnej Grupy Allegro. – W tym roku spodziewamy się około 500 gości, przedstawicieli branży z Europy Środkowo-Wschodniej, inwestorów, dyrektorów zarządzających w branży retail, którzy chcą zdobywać nowe kanały sprzedaży, a także właścicieli sklepów internetowych, dostawców rozwiązań i technologii wspierających aktywność w sieci – dodaje.

Podczas konferencji e-nnovation poruszane będą tematy związane z nowymi trendami w handlu, w sieci, płatnościami online czy technologiami mobilnymi – jak je wykorzystywać i przełożyć na realny zysk dla swojej firmy. Będzie także mowa o inwestowaniu w biznes internetowy na przykładzie gigantów z Doliny Krzemowej, między innymi IBM czy LinkedIn. Więcej informacji o konferencji na stronie www.e-nnovation.pl.

Organizatorem konferencji „e-nnovation – more than experience” jest Grupa Allegro, do której należy platforma handlowa Allegro i 72 innych serwisów w 16 krajach, głównie w Europie Środkowo-Wschodniej m.in.: na Ukrainie, Białorusi, Słowacji oraz w Czechach, Kazachstanie, Rumunii, Bułgarii, Rosji i Węgrzech.

Mogą Cię również zainteresować