Koń został uratowany… Dzięki licznym wykładowcom reprezentującym branżę sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy, menadżerom, którzy wzięli udział w III Pikniku Klubu TOP Liderów MLM i wielu darczyńcom z różnych biznesów, wszystkie cele tego przedsięwzięcia i atrakcje przygotowane przez Network Magazyn, zostały zrealizowane. Odbyły się świetne wykłady biznesowe (wystąpili prelegenci: dr Alina Vogelgesang, Piotr Mosio, Dariusz Holeniewski, Barbara Zontek, Aneta Rydz, Piotr Domurad, Dariusz Respondek, Svietlana Piskunova, Paweł Lenar, Maurycy Turek, Ryszard Gaczkowski, Mateusz Wróbel).

Było pyszne jedzenie zapewnione przez Masarnię z Mizerowa wyrabiającą najlepsze na świecie Wędliny z Nocnej Zmiany, była zabawa przy dobrej muzyce zagwarantowana przez super kapelę John Kentucky Band, było zwiedzanie zamku, pokazy jazdy konnej, które przeprowadzili niesamowici rycerze, do tego mnóstwo aukcji charytatywnych… Na start pikniku zagrała nawet Orkiestra Dęta z Giebła pod kierownictwem Zbigniewa Barana. Było zatem integracyjnie, motywacyjnie, biesiadnie i charytatywnie. Znów odnieśliśmy sukces bo upiekliśmy kilka świetnych pieczeni na jednym ruszcie. W tym samym momencie.

A najważniejszym jest bezspornie fakt, że koń został uratowany. Poza tym, dzięki patronom medialnym, w świat poszedł konkretny przekaz o tym, że „Polski biznes MLM działa charytatywnie”. Oto kilka komentarzy uczestników pikniku:

Agnieszka Maria Maracewicz, prowadząca piknik: – Ten zjazd ugasił apetyt i zaspokoił głód absolutnie wszystkich uczestników. Ale był wśród nich jeden szczególny gość specjalny. Dedor. Bohater, z którego to właśnie powodu, cała ta impreza w ogóle się odbyła. Mówiąc wprost, udało się zebrać potrzebne środki na uratowanie mu życia i zabezpieczenie utrzymania. I w tym miejscu można by postawić kropkę, zrobić ostatni akapit z podziękowaniami i wio… gdyby nie to, że III Piknik TOP Smakoszy MLM tuż obok sprawy Dedora przez całą sobotę galopował torem edukacyjno-integracyjnym społeczności networkowej. Fani, pracownicy, koneserzy i wreszcie jeźdźcy główni w osobach prelegentów. Branża sprzedaż bezpośrednia i network marketing zaznała niezwykłego, kowbojsko-rycerskiego klimatu dzięki konkretnym wystawcom reprezentującym firmy – Energetix, Tefal, Souvre, Farmasi, Reico, PHU Alpio. Ze sceny mogliśmy wysłuchać wielu świetnych prelekcji. Była część szkoleniowa czyli coś dla umysłu, była genialna szama czyli coś dla ciała, a duchem już trzeba było rozdzierać się między niezapomnianym pokazem jazdy konnej, (dlatego, że swoją obecnością wzruszył nas sam Dedor),a koncertem zespołu John Kentucky Band – już na sam deser imprezy.

No i ten koncert zespołu John Kentucky Band – już na sam deser imprezy. Zamek w Ogrodzieńcu, bo tam miało miejsce to wydarzenie, zamienił się na jeden dzień w pole walki pomiędzy ludzką bezsilnością wobec często skazanych na cierpienie zwierząt, a kreatywnością i dobrodziejstwem ludzi z branży MLM i DS. Może warto więc obalić wreszcie stereotypy o bezdusznych maszynach do robienia kasy? W sumie mieliśmy ponad 30 darczyńców, a wśród nich zarówno firmy jak i osoby prywatne. To dało dwie godziny aukcji charytatywnych i ani suchej nitki na jej przedmiotach! Wszystko rozeszło się w mgnieniu oka. Tego dnia nie było nic smutnego, interesownego, niejasnego – pomimo braku słońca a dokuczliwego deszczu, mimo własnych spraw ok. 400 osób przyczyniło się do tego, aby jedno życie nadal żyło. Dedor będzie cieszył się resztą życia, a chętni zapaleńcy mogą go śmiało odwiedzać i dosiadać. To była fantastyczna impreza zrzeszająca wiele firm MLM grających do jednej bramki. To kto się pisze na piknik za rok?

Renata Zarzycka-Bienias i Bogusław Bienias, uczestnicy oraz jedni z darczyńców pikniku: – Kochani, dziękujemy za wspaniałe spotkanie, bogate w wiele cennych wartości, jakimi jest nauka poprzez ekscytujące wykłady, poznanie historii zamku i rycerstwa polskiego oraz nawiązywanie nowych kontaktów, budowanie zdrowych relacji i świetną zabawę, do późnych godzin wieczornych. Bawiliśmy się doskonale i zabraliśmy dla siebie z tej imprezy to, co najwartościowsze. Między innymi wspaniałe i uczące nas metafory o tonącej i przeciekającej łódce, która jest symbolem wpuszczania w siebie negatywnych komentarzy i krytyki innych np. o firmie czy produkcie. Skorzystamy z metafory o białym i czarnym wilku czyli o naszym życiu, które jest dokładnie takie, jakiego wilka karmimy w sobie. Z metafory o gruboskórnym nosorożcu skoncentrowanym na cel, którego skóry żadna raniąca kula nie przebije i o tym, że skakanie z kwiatka na kwiatek czyli z jednego MLM na drugi jest w takim samym stopniu psuciem swojego własnego wizerunku i marki, jak i psuciem całego rynku.

Dziękujemy Maćku i Agnieszko, że osobiście mogliśmy stać się darczyńcami i przekazać swoje produkty na aukcję. Co to były za emocje! Co za wspaniałe i motywujące prelekcje! Wiele bierzemy dla siebie z tych mądrości, wiele ciekawych osób poznaliśmy, wiele zobaczyliśmy, a do tego doskonale się tam bawiliśmy. Dziękujemy wszystkim za wspólnie spędzony czas, za rozmowy w kuluarach, za dawanie sobie wzajemnego wsparcia, za wiele serdecznych uśmiechów i radości, za piękne pokazy rycerskie oraz za wspólną, doskonałą zabawę przy muzyce country. To była pomysłowo, pieczołowicie i pracowicie przygotowana impreza.

Piotr Domurad, jeden z prelegentów: – Osoby, które stanęły na wysokości zadania i swoją chęć udziału w pikniku, świadomym wysiłkiem zamieniły w swoją tam obecność, otrzymały prawdziwą kumulację wielkich wartości, a mianowicie – udział w szlachetnym przedsięwzięciu ratowania cudownego konia, ekskluzywny dostęp do najefektywniejszych praktyków MLM w Polsce oraz potężną dawkę inspiracji, instrukcji i innowacji. Kto tam był, wie o czym mówię.

Maurycy Turek, jeden z prelegentów: – Przyjaciele są dla mnie niezwykle ważni. Ci bliżsi i ci dalsi. Stąd moja ogromna radość na każde spotkanie z nimi. Miałem do tego okazję w sobotę 8 września br. na III Pikniku Klubu Top Smakoszy MLM. Organizatorem tego fantastycznego wydarzenia był Maciej Maciejewski, redaktor naczelny Network Magazynu. Spotkaliśmy się, wraz z gośćmi i masą genialnych prelegentów, na zamku w Ogrodzieńcu.​Wszystkim atrakcjom na Pikniku MLM towarzyszyła aukcja charytatywna, której celem było uratowanie wspaniałego konia. Prelekcje ogółem odnosiły się do narzędzi stosowanych w naszym biznesie i odnoszenia sukcesów w MLM. Dla mnie sukces zawsze idzie w parze z dobrem, które mogę dzięki niemu czynić. Dlatego też chylę czoła przed ideą ratowania koni, jednych z najbliższych człowiekowi istot.

​Idealnym przykładem zbawiennego wpływu koni na człowieka są konie huculskie. To niezwykle silne i wytrzymałe zwierzęta, cechujące się dodatkowo inteligencją i łagodnością. Za ich pomocą przeprowadza się hipoterapię, czyli terapię ruchową będącą częścią rehabilitacji. Moi znajomi hodują te wspaniałe stworzenia systemem tabunowym na ogromnym obszarze Seredni Małych. Taki sposób hodowli oznacza, że konie żyją praktycznie na wolności, bez boksów, bez stajni. Te cudowne zwierzęta żyją w stadzie, a jednocześnie genialnie współpracują z ludźmi. Dba o nie rodzina pałająca miłością do tych stworzeń i prowadząca jednocześnie gospodarstwo agroturystyczne na tym terenie. Przyjaciół się nie zabija.

​To nie jest manifest wegetariański. Skupiam się tylko na tym, co bliskie nam, ludziom. Wiele możemy osiągnąć dzięki naszym czworonożnym przyjaciołom. Zyskujemy ich bezwarunkową miłość, oddanie i niezwykłą pomoc w wielu terapiach, a także życiu codziennym. ​Na przykład w Seredniach Małych każdy koń ma własne imię. To przyjaciele, towarzysze i pomocnicy. Są częścią rodziny i częścią wspólnoty, która tworzy się wokół tego fantastycznego miejsca w Bieszczadach. Bierzmy przykład z takich projektów.

Na pikniku podczas aukcji wylicytowano następujące produkty i usługi: 1. Szabla husarska red. Maciejewskiego, tzw. czarny pałasz. 2. Dary od Jurka Owsiaka (książki, unikatowa flaga, koszulka WOSP, wszystko z autografami). 3. Filtr do wody od firmy FilSuisse. 4. Postawka magnetyczna do strukturyzacji wody od firmy Energetix. 5. Zestaw produktów od Svietlany Piskunowej i firmy ZinZino. 6. Zestaw produktów Souvre od Barbary Zontek i Uli Chochór wraz z unikatowym zdjęciem konia Dedora z podpisami prezesów Souvre. 7. Frytkownica od firmy Tefal. 8. Zestaw najlepszych na świecie wędlin od masarni Mizerów „Wędliny z nocnej zmiany”. 9. Dwa zestawy skórzanej galanterii od firmy Krenig. 10. Sesja fotografii biznesowej od firmy Kat and Art. 11. Przejażdżka samochodem Ferrari F430 po torze w Krakowie od firmy Devil Cars. 12. Zestaw produktów Forever Living Products od Małgorzaty Daniel, właścicielki Instytutu Zdrowia i Urody z Grudziądza. 13. Pakiet usług reklamowo-graficznych dla biznesu od Dawida Sieńko i jego firmy Revolucion. 14. Dwie skrzynki napoju energetycznego Bitcoin od Adama Biesiady i jego CryptoEnergyDrink. 15. Zestaw sztandarowych syropów od firmy Natur Day. 16. Zestaw produktów Calivita od Renaty Zarzyckiej-Bienias. 17. Cztery kosze wypełnione po brzegi sztandarowymi produktami od firmy FARMASI.

Wszystkim Darczyńcom dziękujemy z całego serca. Dziękujemy również patronom strategicznym, medialnym, prelegentom, wystawcom, a przede wszystkim uczestnikom tego pięknego przedsięwzięcia, którzy pomimo niesprzyjającej aury wzięli w nim udział i walnie przyczynili się do uratowania Dedora. Dziękujemy. (Foto: Maciej Maciejewski & Artur Tkaczyk z Kat and Art)

Strona internetowa pikniku:

http://klubmlm.pl/

Piknik na Facebooku:

https://www.facebook.com/Klub-TOP-Smakoszy-MLM-356129312251/?ref=br_rs

Skąd ten pomysł? Artykuł z Network Magazynu:

http://networkmagazyn.pl/ratujmy-konie-trzeci-piknik-klubu-top-smakoszy-mlm

Skąd pasja do koni? Artykuł z bloga red. Maciejewskiego:

http://biznesfan.pl/2069/lance-do-boju-szable-w-dlon-bolszewika-gon-gon-gon

Apel Piotra Wajszczaka do branży DS/MLM:

http://piotrwajszczak.pl/multi-level-marketing/dzialajmy-charytatywnie-apel-do-polskiego-sektora-sprzedazy-bezposredniej-i-marketingu-sieciowego/

Patroni medialni: Network Magazyn, BusinessWoman & Life, E!stilo Magazine, Network-Karriere, Woman in the World.

Darczyńcy: TLnC Global, Energetix, Profit Travel, Devil Cars, Dama-Med, FilSuisse, Prouvé, DietActiv, Revolucion, ZinZino, Souvre, Tefal, Wędliny z nocnej zmiany, Krenig, Natur Day, Crypto Energy Drink, Forever Living Products, Flavon, FM World, Farmasi, K-Link Poland, CaliVita, Silesian Castings, WOSP, Kat and Art.