Jak podkreślają zachodni specjaliści od marketingu, premiera z pewnością przejdzie do historii, bo takiego zainteresowania nie spodziewali się chyba nawet sami producenci. Tylko w ostatnią sobotę użytkownicy iPada pobrali ponad milion aplikacji z AppStore oraz ponad 250 tys. elektronicznych książek – czytamy na tvn24.pl.

Czym przyciąga kolejny gadżet firmy z Cupertino? iPod to tablet z ekranem dotykowym, który daje możliwość oglądania video, zdjęć oraz multimediów. Poza tym posiada przeglądarkę internetową oraz jest kompatybilny z aplikacjami dla iPhone. Wszyscy chętni mogą nabyć iPad w cenie od 500 dolarów. Cena oczywiście uzależniona jest od modelu. W pełni uposażony kosztuje prawie tysiąc dolarów. W polskich sklepach urządzenie pojawi się dopiero jesienią.

Dla wszystkich, którzy chcą sobie kupić iPada, podajemy przykładową instrukcję obsługi.