Pogoda na Biznes

Cytat tygodnia

 

Dlaczego ludzie działają w MLM?

Waluty

Tabela: 184/A/NBP/2017; Data publikacji: 2017-09-22

Nazwa:Symbol:Wartość (PLN):
Dolar Ameryk.USD3.5651
EuroEUR4.2746
Frank SzwajcarskiCHF3.6807

Giełda

Giełda
Money.pl - Kliknij po więcej
GPW (2017-09-22 18:59)
WIG 64397.32 +0,29%
WIG20 - -
mWIG40 4924.84 -0,13%
sWIG80 15125.13 -0,06%
Wspierane przez Money.pl

Statystyki GPW - 22 września, 15:00
Money.pl - Kliknij po więcej
Największe wzrosty - notowania giełdowe
WalorKursZm.[%]     Obrót [mln]
QUMAK 2,79 +32,23 4,06
MNI 0,07 +16,67 0,00
WILBO 0,24 +14,29 0,00
POZBUD T&R SA 2,79 +13,88 0,37
Wspierane przez Money.pl

REKLAMA

 

Akademia MLM - Wykładowcy

Powrót do strony Akademii MLM

Edward Ludbrook

Edward Ludbrook jest światowej sławy strategiem, znawcą, mówcą i trenerem marketingu sieciowego. Jego książki i programy audio osiągnęły już sprzedaż ponad 2 milionów kopii w 20 językach na całym świecie. Prawdziwą pasją Edwarda jest kierownictwo sieci. W swoim przedmiocie szkoli więcej liderów, niż jakikolwiek inny trener na świecie. Od umiejętności szkolenia po programy na zamówienie dla najlepszych liderów. Jako konsultant do spraw rozwoju sieci MLM pracował z ponad 50 różnymi organizacjami networkowymi, aby stworzyć im rozmach od Islandii po Indonezję. Jego klienci uzyskali później jeden miliard dolarów w sprzedaży. Autor takich bestselelrów o MLM, jak: The Big Picture, Shakeout, 100% Sukcesu czy Tidalwave.

Michael Strachowitz

Michael Strachowitz rozpoczął karierę w MLM w roku 1977. W ciągu 5 lat zbudował razem ze swoją żoną Gabriele, działającą w całej Europie i poza nią organizację liczącą ponad 22 000 partnerów, którzy wykonują tę profesję jako dodatkowe lub główne zajęcie. W roku 1982 osiągnął najwyższy poziom w karierze w systemie dystrybucji swojego przedsiębiorstwa. Od końca lat 80 Strachowitz zbiera plony pracy, jaką włożył w budowę organizacji, a od tego czasu działa wyłącznie jako doradca, trener, referent i coach w zakresie sprzedaży bezpośredniej i network marketingu. Już ponad sto tysięcy partnerów dystrybucyjnych różnych firm i organizacji w 17 krajach Europy czerpało korzyści z jego fachowych i solidnych wykładów. Do klientów Strachowitz’a należą wszystkie wiodące firmy MLM na świecie, doceniając jego niesamowitą wiedzę i ożywczy humor. Autor takich bestselelrów o MLM, jak: Das alltagliche Gift oraz Die Basics.

Maciej Maciejewski

Maciej Maciejewski jest dziennikarzem, publicystą, entuzjastą przedsiębiorczości i biznesu, zwłaszcza network marketingu. Według niego ten system w odróżnieniu od innych form prowadzenia małej firmy, nie wymaga dużych inwestycji finansowych, a możliwości mentalne i zarobkowe, jakie stwarza każdemu kto emanuje odrobiną entuzjazmu i charyzmy, są wręcz nieograniczone. Te aspekty czynią MLM najlepszą obecnie formą zarabiania pieniędzy. Jest pomysłodawcą i redaktorem naczelnym Network Magazynu, współtwórcą pierwszego na świecie Klubu TOP Liderów MLM oraz twórcą Akademii MLM. Jego nietuzinkowe wykłady informują, edukują, inspirują i motywują do efektywnego działania w systemie network marketingu.

Piort Wajszczak

Piotr Wajszczak jest redaktorem Network Magazynu, blogerem, obserwatorem i promotorem branży MLM. Jego blog o nazwie „Sekrety sprzedaży i MLM” (www.piotrwajszczak.pl) został uznany za najlepszy polski blog w kategorii profesjonalne podczas prestiżowego konkursu Blog Roku 2010 organizowanego przez grupę Onet.pl. Od wielu lat prowadzi działalność gospodarczą, z MLM związany od 2006 roku. Z sukcesami budował biznes współpracując z firmą Akuna. Aktualnie zajmuje się szeroko pojętym konsultingiem biznesowym (także poza sektorem MLM), szkoleniami oraz strategiami w nowoczesnych mediach. Aby zachować niezależność zrezygnował ze współpracy z firmą Akuna. Jest także znany jako organizator branżowej imprezy Klub Top Smakoszy MLM.

Maciej Budzich

Maciej Budzich - autor bloga o mediach, marketingu i internecie (www.blog.mediafun.pl), redaktor naczelny „Mediafun Magazynu”. Pasjonat, obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Prelegent na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładowca m.in. w Szkole Mistrzów Reklamy, Collegium Civitas, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, Akademii Sztuk Komunikacji. Organizator inicjatyw związanych z mediami, internetem i społeczeństwem informacyjnym: konferencje TUBA, MediafunLAB, debata ZapytajPremiera, popularyzator idei barcampów, współorganizator Aula Polska. Juror w konkursach branżowych (MediaTrendy, StartupFest). W plebiscycie Internet Standard uznany za Człowieka Roku 2009. Laureat wyróżnienia specjalnego za popularyzację blogów w konkursie Blog Roku 2009, organizowanym przez portal Onet.pl. Przygląda się kampaniom reklamowym, działaniom public relations, mniej lub bardziej udanym akcjom wirusowym, tropi nieetyczny marketing „szemrany”, wykorzystuje i testuje większość dostępnych narzędzi społecznościowych i mikroblogowych. Nadal nie wie czy reklama kłamie.

Powrót do strony Akademii MLM