Introduction Speech Sample Essay Writing Research Paper On Chile L'experience De Marriott Explication Essay Essay On The Road Less Travelled Movie Sierra Leone Poverty Essay The Art Of Descriptive Writing

Statystyki udostępniania emaili w mediach społecznościowych

przez Piotr Krupa

GetResponse udostępnia zaawansowane narzędzie analityczne, które pozwala marketerom dokładnie zbadać zasięg newsletterów zamieszczanych w mediach społecznościowych.

źródło: flickr.comźródło: flickr.com

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, udostępnił narzędzie analityczne do badania zasięgu kampanii email marketingowych w najpopularniejszych mediach społecznościowych. Statystyki udostępniania w mediach społecznościowych pozwalają na jeszcze większy i bardziej kompletny obraz zasięgu prowadzonych kampanii. Klienci GetResponse mogą teraz sprawdzić, jak często ich newslettery są udostępniane w serwisach społecznościowych i które z kanałów social media są najbardziej skuteczne w promocji wysyłanych newsletterów. Co więcej, jeśli użytkownik automatycznie udostępni newsletter na Facebookowym profilu lub fanpage’u, będzie mógł również zobaczyć i zliczyć komentarze, jakie pojawią się pod linkiem do wiadomości.

Aby skorzystać z nowej funkcjonalności wystarczy umieścić przyciski udostępniania w social media w kreacji newsletterów – Facebook, Twitter, Google +, LinkedIn oraz Pinterest, a także kombinacje tych stron. – Przyciski social share mają potężny wpływ na efektywność prowadzonych kampanii email marketingowych. Jak wynika z naszego badania, wiadomości zintegrowane z mediami społecznościowymi generują średnio o 115% wyższy wskaźnik kliknięć. Teraz dzięki funkcjonalności analizowania statystyk marketerzy mogą dokładnie zbadać zasięg newsletterów udostępnianych w mediach społecznościowych mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).

Dzięki nowym narzędziom analitycznym w GetResponse, teraz marketerzy mają jeszcze większą możliwość tworzenia wiadomości bardziej dostosowanych do potrzeb odbiorców oraz zwiększenia ich zaangażowania.

Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix, posiadającej ponad 13-letnie doświadczenie w email marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 210 000 klientów z blisko 200 krajów (w tym 5 200 klientów z Polski). GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii email marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, wideo emaile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.

Mogą Cię również zainteresować