Bajka oraz cały dochód ze sprzedaży reszty nakładu trafi do oddziału dziecięcego szpitala onkologicznego Akademii Medycznej w Gdańsku. Firma, która podejmie się sponsoringu, otrzyma szansę umocnienia swojego wizerunku, poszerzenia grona klientów, zareklamowania swoich usług i produktów. Jest to okazja do wypromowania się jako firma „z sercem”, pomagająca spełniać marzenia chorym dzieciom.

Nikomu nie trzeba tłumaczyć, jak wygląda życie dzieci w tak specyficznym miejscu, którym jest oddział onkologiczny. Jakby tego było mało, obecnie w gdańskim szpitalu brakuje funduszy nawet na najdrobniejsze atrakcje dla dzieci, takie jak zakup papieru i kredek, czy też właśnie literatury dziecięcej. Inicjatywa autorki książeczki oraz wydawnictwa EKWITA ma zaradzić takiemu stanu rzeczy.

Wymagająca sponsoringu książka dotyczy delikatnego, a jednocześnie ważnego tematu, jakim jest choroba i śmierć dziecka. Zwraca uwagę na marzenia najmłodszych, którym śmiertelna choroba wyrwała normalne dzieciństwo. Te dzieci mają marzenia i pragną, aby się spełniły, choć zostało im tutaj tak niewiele czasu. A może te marzenia spełnią się gdzie indziej? Może my, dorośli, nie rozumiemy tej największej mądrości życiowej, jaką jest zrozumienie sensu cierpienia? Właśnie na takie pytania próbuje odpowiedzieć bohaterka książeczki – „Księżniczka Polinka”.

Książka będzie miała ok. 60 stron, wszystkie kolorowe. Okładka twarda, kolorowa, format B5. Na okładce znajdą się obrazki 5 letniej dziewczynki, która w ubiegłym roku zmarła, po długiej walce z chorobą nowotworową (miała na imię Pola i marzyła, by zostać księżniczką). Pozostałe rysunki wykonała 9 letnia córka autorki. Przewidywany termin ukazania się książeczki na rynku to listopad 2010 roku.

Książka już ma wsparcie kilku znanych osób (m.in. pana Janusza Gajosa). Wydawnictwo będzie organizować spotkania autorskie, odczyty książeczki w szpitalach. Radio Gdańsk zaproponowało zrealizowanie audycji o książeczce (również jako patron medialny), a lokalna telewizja – programu telewizyjnego. Trwają rozmowy w sprawie patronatu z radiową Trójką. Wydawnictwo będzie współpracować z fundacjami pomagającymi chorym dzieciom.

Sponsorowi ze swojej strony wydawca gwarantuje:

1. Zamieszczenie kolorowej reklamy firmy i produktów na ostatniej bądź przedostatniej stronie książeczki.

2. Zamieszczenie logo firmy na okładce książki, na stronie redakcyjnej oraz na stronie internetowej poświęconej książeczce (strona dopiero powstanie).

3. Podanie przy promocji książki każdorazowo informacji o tym, kto jest sponsorem książeczki.

4. Odpowiednią do nakładu liczbę egzemplarzy książeczki (z autografem autorki.

Na zrealizowanie projektu potrzebne jest ok. 10 000 PLN. Tylko poważne, zainteresowane osoby reprezentujące branżę DS/MLM prosimy o kontakt pod adresem: redakcja@networkmagazyn.pl