Ghostwriter Samples Employment Conflict Management Techniques Essay About Myself Professional Dissertation Results Writers For Hire For Mba Advantages Of Organic Food Essay Good Topics For Argumentative Essay For Middle School

Social media dla biznesu

przez Kinga Pawlak

Facebook nie służy tylko do przeglądania zdjęć dawnych miłości, chwalenia się domem, samochodem i podróżami, czy do grania w gry. To coraz częściej – sposób budowania relacji między firmami a potencjalnymi (i aktualnymi) klientami.


Właśnie wykorzystaniu mediów społecznościowych przez firmy i przedsiębiorstwa poświęcona będzie konferencja Social Media Day, która odbędzie się 23 listopada 2011 we Wrocławiu. Najnowsze statystyki wskazują, że sto największych firm świata wg magazynu „Forbes” jest obecnych w przynajmniej jednym kanale społecznościowym. Trend rozszerzania obecności w social media dotyczy także małych i średnich przedsiębiorstw, które w ten sposób mogą precyzyjnie docierać do swojej grupy docelowej.

Także w Polsce firmy coraz częściej dostrzegają potencjał mediów społecznościowych: jednak nie zawsze osoby decyzyjne są przekonane do tego, że warto w nie zainwestować. Dlatego podczas konferencji Social Media Day chcemy pokazać przykłady najlepszych praktyk w tym zakresie. Impreza podzielona będzie tym razem na dwa dni: otwartą konferencję (23 listopada) i zamknięte warsztaty (24 listopada), na które można się zapisać na stronie www.socialmediaday.pl.

Wśród prelegentów znajdą się blogerzy, którzy mają na koncie kampanie realizowane z dużymi przedsiębiorstwami – Natalia Hatalska i najbardziej znany bloger motoryzacyjny, autor bloga Blogomotive. Nie zabraknie też specjalistów od monitoringu mediów – z Michałem Sadowskim z Brand24 na czele. O roli social media z punktu widzenia relacji z konsumentami będzie mówił Piotr Miączyński, dziennikarz działu gospodarczego „Gazety Wyborczej” i autor supermarket.blox.pl. Najlepiej o korzyściach płynących dla firm z wykorzystania mediów społecznościowych opowiedzą osoby, które na co dzień zajmują się tym w największych polskich przedsiębiorstwach: blogerzy firmowi sieci Play (Marcin Gruszka), Telekomunikacji Polskiej (Tomasz Sulewski) i mBanku (Tomasz Lipiński).

To już szósta edycja Social Media Day Poland. Poprzednie konferencje były dużym sukcesem i wpisały się już w kalendarz wydarzeń branżowych nie tylko na Dolnym Śląsku, ale i w skali ogólnopolskiej. Ostatnia edycja odbyła się 30 czerwca, a wśród gości znaleźli się wtedy Kominek, Maciej Budzich, Jacek Gadzinowski, Artur Kurasiński, a także – przedstawiciele opiniotwórczej prasy, z redaktorem naczelnym „Press”, Andrzejem Skworzem, na czele. Program i najświeższe informacje dotyczące konferencji można znaleźć na www.socialmediaday.pl oraz http://facebook.com/smdaypoland.

Konferencja Social Media Day Poland – Social media dla biznesu, 23 listopada 2011, godz.17.00, sala Wielka Zachodnia, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław, ul. Joliot-Curie 15 – wstęp bezpłatny. Warsztaty: 24 listopada 2011, godz. 10.00 – obowiązują zapisy. „Network Magazyn” objął to przedsięwzięcie patronatem medialnym

Mogą Cię również zainteresować