A najważniejszym jest bezspornie fakt, że cel tego eventu został osiągnięty – koń uratowany. Poza tym, dzięki patronom medialnym, w świat poszedł konkretny przekaz o tym, że „Polski biznes MLM działa charytatywnie”. Fotoreportaż z tego przedsięwzięcia można znaleźć w tym miejscu. A dziś mamy gotowy film:

Wszystkim darczyńcom dziękujemy z całego serca. Dziękujemy również patronom strategicznym, medialnym, prelegentom, wystawcom, a przede wszystkim uczestnikom tego pięknego przedsięwzięcia, którzy pomimo niesprzyjającej aury wzięli w nim udział i walnie przyczynili się do uratowania Dedora. Dziękujemy. (Wideo: Sebastian Lipiński)

Strona internetowa pikniku:

http://klubmlm.pl/

Piknik na Facebooku:

https://www.facebook.com/Klub-TOP-Smakoszy-MLM-356129312251/?ref=br_rs

Skąd ten pomysł? Artykuł z Network Magazynu:

http://networkmagazyn.pl/ratujmy-konie-trzeci-piknik-klubu-top-smakoszy-mlm

Skąd pasja do koni? Artykuł z bloga red. Maciejewskiego:

http://biznesfan.pl/2069/lance-do-boju-szable-w-dlon-bolszewika-gon-gon-gon

Apel Piotra Wajszczaka do branży DS/MLM:

http://piotrwajszczak.pl/multi-level-marketing/dzialajmy-charytatywnie-apel-do-polskiego-sektora-sprzedazy-bezposredniej-i-marketingu-sieciowego/

Patroni medialni: Network Magazyn, BusinessWoman & Life, E!stilo Magazine, Network-Karriere, Woman in the World.

Darczyńcy: TLnC Global, Energetix, Profit Travel, Devil Cars, Dama-Med, FilSuisse, Prouvé, DietActiv, Revolucion, ZinZino, Souvre, Tefal, Wędliny z nocnej zmiany, Krenig, Natur Day, Crypto Energy Drink, Forever Living Products, Flavon, FM World, Farmasi, K-Link Poland, CaliVita, Silesian Castings, WOSP, Kat and Art.